اجرای ۸۲۰ برنامه طی هفته بسیج در خراسان جنوبی:همایش مبارزه با اشرافی گری و فساد در بیرجند برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته بسیج تاکنون ۸۲۰ عنوان برنامه اعلام شده که در خراسان جنوبی اجرا می‌شود،گفت: در هفته بسیج ۲۵ پروژه در بخش اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود. سرهنگ صفرعلی اسماعیلی در کنفرانس مطبوعاتی با بیان اینکه بسیج بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب تشکیل شد، اظهارکرد: بسیج در روز ۵ آذر ۵۸ به رسمیت شناخته شد.  وی با اشاره به اینکه برای حفظ انقلاب اسلامی در اوایل نمی شد از روش‌های معمولی استفاده کرد، افزود: امام راحل مأموریت حفاظت و دفاع از انقلاب اسلامی را به بسیج واگذار کردند و برای دفاع از نظام اسلامی همه مردم را فراخواندند. رئیس ستاد هفته بسیج استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بسیج مرز خاصی برای عضویت ندارد، تصریح کرد: همه اقشار جامعه با هر شغل و فعالیتی در کنار کار روزمره می توانند عضو بسیج شوند و به دفاع از نظام اسلامی بپردازند.
وی با بیان اینکه بسیج عرصه‌ها و صحنه‌های سختی را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: بیشترین شهدای دوران دفاع مقدس مربوط به بسیج بوده است و از افتخارات بسیج این است که در عرصه‌های مختلف به عنوان یک نیروی متفاوت قابلیت مقابله با تهدیدها را دارد. معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار هفته بسیج در سال جاری” بسیج، انقلابی و خدمتگذار “است، تصریح کرد: در هفته بسیج ۸۲۰ برنامه بصیرتی، اعتقادی، تربیت بدنی، حلقه‌های صالحین، یادواره‌های شهدا و غیره در سطح شهرستان ها اجرایی خواهد شد.
راهپیمایی در روز اربعین تا انقلاب مهدی(عج) نهضت ادامه دارد
وی در ادامه  به برنامه‌های هفته بسیج در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: اولین روز هفته بسیج یکشنبه ۳۰ آبان مصادف روز اربعین حسینی است که در این روز راهپیمایی در سطح استان با عنوان «تا انقلاب مهدی(عج) نهضت ادامه دارد» برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در روز اول آذر همایش رهبر کوچک در بیرجند برگزار خواهد شد، افزود: در این همایش دانش آموزان دوران دفاع مقدس و دانش آموزان امروزی حضور خواهند داشت.
به گفته وی در روز سه شنبه ۲ آذر جلسات سخنرانی در مدارس، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح استان اجرا خواهد شد. اسماعیلی به برنامه‌های روز چهارشنبه ۳ آذر اشاره کرد و گفت: در این روز یک برنامه محوری با حضور دانشجویان و طلاب در بیرجند برگزار خواهد شد و همچنین اختتامیه اردوهای جهادی و افتتاحیه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در بیرجند برگزار می شود.
۴ آذر تجمع سازمان یافته بسیجیان در سپاه
رئیس ستاد هفته بسیج استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در روز پنجشنبه ۴ آذر تجمع سازمان یافته بسیجیان در سپاه را در بیرجند خواهیم داشت، تصریح کرد: در روز جمعه ۵ آذر بسیجیان در نماز جمعه حضور خواهند داشت و در روز شنبه ۶ آذر نمایشگاه و همایش مبارزه با اشرافی گری و فساد برگزار خواهد شد. اسماعیلی افزود: برنامه‌های ورزشی، برنامه‌های اعتقادی عقیدتی، فراخوانی گردانها، حلقه‌های صالحین، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه، افتتاح پروژه‌های اقصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه مقاومت و یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در خراسان جنوبی است.
وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج ۲۵ پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی افتتاح خواهند شد، ادامه داد: این پروژه ها در بخش های کشاورزی ، محرومیت زدایی و اشتغال زایی هستند که ۱۳ پروژه با استفاده از اعتبارات استان حدود ۴۸۰ میلیون تومان و ۱۲ پروژه با استفاده از اعتبارات سپاه حدود ۲۸۰ میلیون تومان اجرا شده اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: روز ۲۸ صفر از عموم مردم دعوت می‌شود در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در محل حسینیه جماران بیرجند حضور یابند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*