پیامک

۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از استاندار محترم خواهشمندیم به مشکل کتابخانه مرکزی استان و مجتمع فرهنگی هنری استان در بلوار ناصری رسیدگی فرمایند تا بعد از چندین سال رکود در مرحله فونداسیون به مرحله پایانی برسد انشالله.
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۵:۴۳:۰۳ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
لطفا از اداره‌ی اب وفاضلاب سوال بفرمایید چطوری از قبل عید امتیاز آب روستایی از یک میلیون وهفتصد بعد عید شده سه میلیون وپانصد!! مگه یه روستایی چقدر درآمد داره که باید این هزینه ها رو بپردازه لطفا مسئولین جواب قانع کننده بدهند
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۵:۴۲:۴۸ خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام
ریاست  محترم راه وشهرسازی خواهشاجاده بوشادبطرف ترشاب براثربارندگی اخیر خیلی خراب شده   جاده رویه تیغی بزنین. ممنون
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۵:۲۴:۳۴ خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از استاندار محترم خواهشمندیم به هتل نیمه تمام کویر در بلوار صیاد که زیرساخت مهم گردشگری و فرهنگی استان است نیز رسیدگی فرمایند.
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۳:۲۴:۵۷ خوانده شده خیر
۵ سلام پاسخگویی و پیگیری مشکلات مردم از سوی مدیران موجب افزایش روحیه و مشارکت مردم در تمامی صحنه ها خواهد شد خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
مسئولان صدای اهالی روستای چاهداشی را بشنوند، سال ها می گذرد و قول پشت قول می دهند که اینترنت تلفن همراه را راه اندازی می کنند، روستایی که بدون محاسبه مناطق حومه، جمعیتی حدود چهار هزار نفر دارد ولی هنوز از اینترنت بی بهره است در حالی که خیلی از روستاهای اطراف نهبندان که جمعیتی کمتر دارند از این امتیاز بهره مند شده اند. مدیران مخابرات بگویند که چگونه اولویت سنجی می کنند؟ چاهداشی بیش از ۶۰۰نفر دانش آموز و ده ها دانشجو دارد اما مخابرات نه اینترنت ADSL واگذار می کند و نه اینترنت تلفن همراه.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*