گفته می شود /

 

 

گفته می شود متاسفانه در استان آذربایجان غربی در مجموعه‌ای که توسط کارگران هندی اداره می‌شد حداقل ۱۰ مورد جدید پیدا شده که این ۱۰ مورد یک نوع ویروس هیبرید هندی-کالیفرنیایی است که یکی از بدترین انواع سوغاتی است که می‌شد برای کشور آورد. دو مبتلا به این نسخه در یک کارخانه فولاد در یزد شناسایی شده است.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی در خصوص نگاه شهید مطهری به بحث نظارت استصوابی،گفته مسأله نظارت استصوابی حتی در زمان امام خمینی(س) هم نبود ولی بعدا پیدا شد. قطعا شهید مطهری با نظارت استصوابی به شکلی که اجرا می شود مخالف بودند. قطعا ایشان مخالف بودند کسانی به صرف اینکه منتقد باشند و یا نظر متفاوتی با نظام در بعضی مسائل داشته باشند از انتخاب شدن محروم شوند.

 

 

گفته می شود سعید جلیلی در توئیتی نوشته در حال حاضر ۸۰۲ تحریم پیش از برجام به بیش از ۱۵۰۰ تحریم تبدیل شده است. روند ۸ ساله دولت نه تنها از تحریم‌ها نکاست، بلکه آن‌ را دو برابر کرد. همان زمان در کمیسیون برجام در مجلس بیان کردیم که بسیاری از تحریم‌ها می‌ماند؛ امروز مردم قضاوت می‌کنند که تحریم‌ها رفع «شد» یا «نشد»؟!

 

گفته می شود عربستان سعودی که قبلاً متوجه شده کارشکنی برای مقابله با بازگشت به برجام فایده ندارد، باید خودش را برای لحظه لغو تحریم‌ها و بازگشت ایران به بازار جهانی نفت آماده کند.روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مورد گفتگوهای تهران و ریاض نوشته در ابتدا انتظار می رود که ایران ۲ میلیون بشکه در روز عرضه کند و برای برخی از مشتریان خود با عربستان سعودی رقابت کند. روابط بهتر با ایران می‌تواند به همکاری دو کشور در این زمینه منجر شود و از بروز جنگ نفتی که پیش تر بین روسیه و عربستان سعودی رخ داد جلوگیری کند.اگر ایران بتواند از طریق مذاکره با عربستان سعودی به جنگ در یمن خاتمه دهد و به حوثی‌ها سهم قابل توجهی از قدرت اعطا کند، می‌تواند نفوذ خود را بدون تحمل هزینه‌های سنگین اقتصادی حفظ کند.

 

 

گفته می شود سید محمود علیزاده طباطبایی گفته خواهر و برادر قاضی منصوری درخواست نفی نسب در این زمینه ثبت کرده‌اند که مشخص شود دختر قاضی منصوری، دختر ژنتیکی او نیست تا در این شرایط بتوانند با گرفتن عنوان «ولی دم»، پرونده را در دادسرای جنایی ثبت کنند.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری شامگاه سه‌شنبه گفته مذاکرات برای آزادی زندانیان از ایران از گفتگو‌های هسته‌ای جدا هستند.
ساکی گفته «رایزنی‌ها برای بازگرداندن آمریکایی‌های بازداشت‌شده در ایران به وطن مسئله‌ای است که در بالاترین سطوح مطرح می‌شوند. این گفت‌و‌گوها، اغلب غیرمستقیم هستند و ما کانال‌های ارتباطی خودمان را داریم.»

 

 

 

گفته می شود نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفته ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند.

 

 

گفته می شود معاون فنی گمرک ایران درباره دپوی ۳ میلیون تن کالا در گمرکات کشور اظهار کرده این کالاها موجودی بنادر است شامل ۶ نوع کالای اساسی است که مشمول ارز دولتی هستند و در بندر امام خمینی(ره) دپو شده است. او ادامه داده در کالاهای اساسی صاحبان کالا اجازه دارند، بدون ثبت سفارش کالا را به بنادر کشور رسانده و سپس برای ثبت سفارش و ترخیص اقدام کنند. موضوع انتقال و تامین ارز هم از جمله موارد ضروری برای کسب اسناد مالکیت است. از بین کالاهای ذکر شده حدود یک میلیون تن کالا هنوز اسناد مربوط به مالکیت را اخذ نکردند و به همین دلیل توان ترخیص را ندارند. مابقی کالاها با اعتبار خریدار وارد کشور شده و در نتیجه صاحبان کالا می‌توانند تشریفات را انجام دهند و کالا را ترخیص کنند اما موضوع تایید منشا ارز از طرف بانک مرکزی مانع از طی شدن فرایند ترخیص می‌شود.

 

 

گفته می شود نخست وزیر انگلیس در یک کارزار انتخاباتی پارلمانی گفته تداوم زندانی بودن نازنین زاغری شهروند دو تابعیتی انگلیسی-ایرانی که به اتهامات امنیتی در ایران زندانی است و کشمکش بر سر یک معاهده تسلیحاتی ۴۲ سال قبل با ایران «دو مساله کاملا جدا از هم» هستند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*