پیامک

۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام واقعیت را باید گفت. آقایون نمایندگان مجلس شاید شما اهمیت آن را ندانید. ولی پیشنهاد بدهید ریاست شبکه ها و مراکز بهداشتی و مسول گسترش آنها را از نیروها با سابقه بالای۲۸سال انتخاب کنند تا در دفاع از حقوق سازمان و پرسنل به دلیل عدم خوشایند مقامات مافوق و خطر عزل نترسند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۵:۵۴ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام فقط اسم نماینده انقلابی رو یدک کشیدن کافی نیست.باید هوشمندانه انقلابی عمل کنید و از مال و آبروتون بگذرید و در سنگر اقتصاد به دنبال مشورت گرفتن از افراد مشهور و مخصوصا گمنامی که فقط تکلیف خودشون رو انجام می دهند باشید.پیدا کردن این افراد گمنام سخته.ولی غیرممکن نیست.
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۰۸:۱۷:۰۶ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام شهید گمنام بزرگوار گزمه پس از ۳۲ سال نگرانی خانواده اش تعیین هویت شد و با حضور باشکوه مردم و مسئولین سرایان و بخش سه قلعه و خانواده اش  روز جمعه مراسم  تعویض سنگ و عزاداری انجام شد دریغ و افسوس از درج یک عکس از مراسم و حتی عکس شهید در روزنامه به کجا میرویم؟
خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
شرکت برق نسبت به روشن کردن چراغهای خیابان ها اقدام فرمایند. با توجه به کاهش سرمای هوا و کاهش مصرف انرژی چرا هنوز چراغهای خیابان ها خاموش است و به وضعیت اولیه بازنمیگردد ؟
خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام و عرض ادب
کاش بعضی مسئولین بدانند جدای ریاست و تصدی یک انسان دارای وجدان و انسانیت هستند،رسانه ها زبان مردم هستند،ایا یک مسئول روزنامه نمی‌خونه که رسیدگی کنه چرا بانک ملت اقساط به تعویق انداخته برای کرونا رو،چرا بر خلاف تصمیم و مصوبه دولتی داره وصول می‌کنه به انواع روشها،متاسفم برای کل سیستم بانک ملت و منتظرم یک مسئول پیامک من رو پیگیری کنه،تا حداقل نشون بده ذره ای جوابگویی در سیستم کاریشون هست!
خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مسئولین محترم اجرایی شهرستان درمیان سال ۱۳۹۹سپری شد ودرروزهای پایانی سال هستیم امیدواریم ازخواب اصحاب کف بیدارشوید  وضعیت نوغاب درمیان ازتوابع بخش مرکزی به دلیل تراکنش جمعیتی بالایی که دارد وخیم است وبه یک روستای پرخطر تبدیل شده است این یک نقاط ضعف مدیریت اجرایی این شهرستان است هیچ سازگاری بانظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد واین بی توجهی درشان این نظام مقدس نیست
خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام ؛
ضمن تقدیر فراوان از استاندار محترم و معزز استان خراسان جنوبی  و مسئولین محترم شرکت مخابرات استان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند که به آرزوی چندین ساله مردم محروم روستای افکشت  از توابع بخش مرکزی شهرستان یرجند در خصوص نصب دکل مخابراتی جامه عمل پوشاندند ،از مسئولین محترم انتظار داریم هرچه زودتر نسبت به نصب تجهیزات برخورداری از اینترنت نیز اقدام لازم معمول تا فرزندانمان مجبور نباشند در این اوضاع کرونایی روزانه صرفا بدلیل عدم برخورداری روستا از اینترنت جهت شرکت در کلاس های غیر حضوری سطوح مختلف تحصیلی  در مسیر خطرناک و طولانی  بین روستا و شهر بیرجند تردد نمایند .
اجرکم عندالله

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*