گفته می شود

گفته می شود مدیرعامل منطقه آزاد کیش ادامه گفته از نظر من یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که انقلاب فرصت پیشرفت را برای همه ما ایجاد کرده است. وی افزود: زمانی که نماینده مجلس شورای اسلامی بودم و یکی از جوان‌ترین نماینده‌ها در آن زمان محسوب می‌شدم، شخصی از من سؤال کرد که برکات انقلاب اسلامی چیست؟ پاسخ دادم یکی از برکات انقلاب خود من هستم. مظفری اضافه کرد: سپس آن شخص رو به من کرد و گفت مثل این‌که شما خودتان را خیلی قبول دارید و جواب دادم این‌که من خودم را قبول دارم یا ندارم بحثی جداست اما شما بررسی کنید که قبل از انقلاب غیر از چند نفر خاص آیا کسی توان ورود به رقابت نمایندگی مجلس را داشت؟

 

 

گفته می شود سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در سخنانی تهدید آمیز برای کاخ سفید گفت که این رژیم با سیاست راهبردی دولت تازه آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران در صورت بازگشت واشنگتن به برجام همراهی نمی کند.

 

گفته می شود به دنبال اظهارات و ادعای اخیر حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات پیرامون مداخله یکی از کارکنان نیروهای مسلح در دست داشتن ترور و به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، شهید بزرگوار محسن فخری‌زاده، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده  اولاً فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در سال ۹۳ در حال آموزش بوده است و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج گردیده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*