خودکشی بعد از قتل فامیل دور

خودکشی بعد از قتل فامیل دور

مرد بنکدار بعد‌از قتل یکی از بستگانش خود را از طبقه سیزدهم خانه‌اش به پایین انداخت و به زندگی اش پایان داد.

به‌ گزارش ایران، ساعت یک بامداد جمعه ۲۴ بهمن، صدای برخورد جسمی سنگین با زمین ساکنان یک کوچه در منطقه عوارضی کرج را هراسان به خیابان کشاند. با حضور در محل آنها با جسد خونین مرد جوانی رو به رو شدند که مقابل یک ساختمان ۱۸ طبقه افتاده بود. وی که آرش نام داشت ساکن طبقه ۱۳ همان ساختمان بود. وقتی مأموران وارد خانه شدند، دریافتند مرد جوانی نیز در خانه به قتل رسیده است.

گزارش این دو مرگ به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد و بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

خودکشی پس از قتل

در ادامه بررسی‌ها همسر آرش که در زمان جنایت حضور داشت، مدعی شد شوهرش با مقتول به‌نام یاشار درگیر شده و بعد از به قتل رساندن یاشار، خود را از پنجره به بیرون انداخته است.اجساد به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی از همسر و پسر متهم در این باره ادامه دارد.

گفت‌و‌گو با شاهد جنایت

چرا شوهرت دست به قتل زد؟ یاشار فامیل دور ما بود حدود ۵ ماه قبل آرش در دو نوبت به یاشار پول قرض داد. یکبار ۵۰ میلیون تومان و یکبار ۱۵۰ میلیون تومان، قرار بود یاشار با این پول کار کند و بعد از مدتی پول را برگرداند اما این اتفاق نیفتاد. از طرفی به‌خاطر کرونا، شوهرم که بنکدار بود با مشکل مالی روبه‌رو شد و چندین بار از یاشار خواست تا بدهی اش را تسویه کند.

شب حادثه چه اتفاقی افتاد؟ یاشار حدود ساعت ۹ شب بود که به خانه‌مان آمد. من در اتاق پسر ۱۳ ساله‌ام بودم که ناگهان صدای دعوای شوهرم و یاشار را شنیدم. وقتی بیرون آمدم متوجه شدم شوهرم گوشی یاشار را شکسته، سعی کردم آنها را آرام کنم اما ناگهان همسرم به آشپزخانه رفت و چاقویی از آنجا برداشت و به یاشار حمله کرد. آنقدر این اتفاق سریع رخ داد که فرصت عکس‌العمل نداشتم و یاشار خونین روی زمین افتاده بود.

همسرت چرا خودش را از پنجره پرت کرد؟آرش یک قرص سیانور خورد و بعد با چاقو به سمت ما آمد. ترسیده بودم، با پسرم به اتاق رفتیم و در را قفل کردم، بعد از لحظاتی هم صدای مهیبی به گوش رسید، از اتاق که بیرون آمدم متوجه باز بودن در بالکن شدم و دیدم آرش خودش را به پایین انداخته است.

سیانور برای چی داخل خانه‌تان بود؟شوهرم بنکدار بود و برای موش‌های انبار محل کارش سیانور تهیه کرده بود. از طرفی آرش ترس از زلزله داشت و مدام می‌ترسید که زلزله بیاید و زیر آوار حبس شویم. به همین دلیل مقداری سیانور به خانه آورده بود که اگر زلزله آمد و زیر آوار ماندیم سیانور بخوریم که مرگ سختی نداشته باشیم.

 

معاون اجتماعی پلیس راهور:

برنامه‌ای برای جریمه افراد بدون ماسک با دوربین نداریم

سرهنگ جهانی گفت: پلیس راهور هیچ کس را به دلیل عدم استفاده از ماسک در پمپ بنزین‌ها جریمه نکرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر درباره جریمه افراد بدون ماسک توسط دوربین پلیس،  اظهار کرد: در فضای مجازی خبری مبنی بر جریمه افراد بدون ماسک در پمپ بنزین ها انتشار پیدا کرده است، پلیس راهور هیچ کس را به دلیل عدم استفاده از ماسک جریمه نکرده است.

وی افزود: اگر در شبکه‌های اجتماعی گاهی شاهد انتشار چنین اخباری بودیم مردم نباید این اخبار کذب را دست به دست کنند چنین چیزی وجود ندارد که در داخل پمپ بنزین افراد به دلیل عدم استفاده از ماسک جریمه شوند.

معاون اجتماعی پلیس راهور با تاکید بر اینکه هیچ برنامه ای برای جریمه افراد بدون ماسک با دوربین نداریم، ادامه داد: اگر قرار باشد کنترل های دقیق تر و عمیق تری بر روی موضوع عدم استفاده از ماسک داشته باشیم باید سامانه هایی در اختیار پلیس قرار بگیرد.

سرهنگ جهانی با بیان اینکه جریمه افراد بدون ماسک فقط به صورت حضوری و دستی است، بیان کرد: راننده بدون ماسک ۵۰ هزار تومان و سرنشینان خودرو ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر جریمه‌هایی برای عدم استفاده از ماسک برای رانندگان صورت گرفته دستی و حضوری بوده و با دوربین هیچ جریمه ای انجام نشده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*