پیامک

با سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم لطفا در خصوص نصب کفپوشهای ایمن محل بازی کودکان واقع در پارک بهجت و فاطمیه مهر شهر اقدامی نمایید. با تشکر
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۲:۵۶:۴۳ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از کمک‌های بی شایبه مدیریت محترم اداره کل زندانها به پرسنل وخانواده شان در سال ۹۷ و۹۸ تشکر و سپاس داریم. خدا خیرتان دهد.
۱۳۹۸/۰۵/۰۳ ۱۰:۳۹:۳۹ خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با آنکه مراکز بهداشت شهرستانها یکی از پر چالش ترین قسمتهای معاونت بهداشتی هستند.اما احساس می کنیم برخی مدیران بجای اصلاح فرایندها و دستورهای اشتباه که از دل جلسات پرسش و پاسخ بیرون می آید.برای حفظ منافع شخصی تمایلی برای تشکیل جلسات ولو سالانه ندارند.اگر نماینده مجلس یا استاندار درخواست تشکیل این جلسات را بدهند و خودشان هم چند لحظه حضور داشته باشند عالی می شود.
۱۳۹۸/۰۵/۰۳ ۰۰:۰۱:۳۳ خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ساکنین خیابان شهید شهاب معصو میه ۲۰ سال شده است که با گرد خاک زمینهای رها شده  زندگی می کنند یک قسمت تابلوی بیمارستان سپاه دارد  وآنهای دیگر هم مشخص نیست لطفا فکری به حال ساخت این زمینها بردارید تا بتوانیم پنجرهای خانه خود  را باز کنیم
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۵:۴۷:۱۱ خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت پرسنل محترم اورژانس و آتش نشانی و پلیس ۱۱۰ بدینوسیله از زحمات شبانه روزی این برادران و خواهران گرامی تشکر مینمایم . اجرکم عنداله.
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۴:۲۳:۳۹ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا استان باید مدیرکل پروازی داشته باشد که فقط با بودجه بیت المال در حال رفت وامد باشند و کارهاو نیازهای  مردم روب زمین بماند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*