المپیاد استعدادهای برتر ورزشی خراسان جنوبی در ۹۶ رشته ورزشی برگزار می شود

المپیاد استعدادهای برتر ورزشی خراسان جنوبی در 96 رشته ورزشی برگزار خواهد شد
جلسه هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی خراسان جنوبی با حضور نواب رییس و دبیران هیأت های ورزشی استان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان تشکیل جلسه داد.
مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه با اشاره به جایگاه و اهمیت ویژه دبیران و نواب ریییس در بدنه هیأت های ورزشی گفت: دبیران هیأت های ورزشی استان در واقع مدیران اجرایی این تشکل ها هستند، نایب رییسان هیآت های ورزشی نیز می بایست تقویم جداگانه ای در بخش بانوان ارئه دهند.
سرپرست افزود : در صورت مشخص نبودن چارت اصلی و تقویم ورزشی مدون در هیأت های ورزشی منابع و اعتبارات اختصاص یافته از دست می رود .
وی خاطر نشان کرد: بخشی بزرگی از اعتبارات میلیونی المپیاد سال گذشته به علت منفعل بودن برخی هیأتهای ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و حتی ستاد اجرایی از دست رفت .
سرپرست افزود : تجربه برگزاری المپیاد سال گذشته نشان داد، وجود اعتبارات، صرفا دلیلی برای موفقیت در میادین ورزشی نیست .
مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: عدم برگزاری استعدادیابی علمی و تخصصی، عدم وجود برنامه ریزی مدون و عدم تدوین تقویم های ورزشی با وجود اعتبارات موجود هم موجبات هدر رفتن فرصت های استعدادیابی و حضور در المپیاد ها را در سال فراهم کرد.
سرپرست افزود : المپیاد استعدادهای برتر ورزشی دارای بالاترین جایگاه در مسابقات کشوری است و می بایست هیأت های ورزشی مدعی استان بابت نتایج ضعیف بدست آمده در المپیاد سال گذشته پاسخگو باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود : باید آسیب شناسی کسب نتایج ضعیف انجام شود و مربی پروری در سطح بالا صورت گیرد تا استعدادیابی ها علمی شود و اعتبارات موجود مدیریت شود.
گالری

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*