چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خراسان جنوبی برگزار شد

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خراسان جنوبی که به مناسبت بزرگداشت دهه فجر برگزار شد با معرفی نفرات برتر در رده های سنی امید، نونهالان و خردسالان پایان یافت.
در مسابقات قهرمانی پینگ پنگ امیدهای استان خراسان جنوبی که با حضور ۱۴ بازیکن از شهرستان های بیرجند،قاین،فردوس بصورت دو حذفی در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد آقایان مهدی عشقی اول،مهدیار رمضانی دوم،امیرعلی رسانی از بیرجند و سید امیر حسین بنائی از قاین مشترکاً سوم شدند.

در مسابقات قهرمانی پینگ پنگ خردسالان استان خراسان جنوبی نیز که بصورت دوره ای در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد آقایان میلاد رمضانی اول،میثاق ولوی دوم،امیرحسام علیزاده بیرجندی و عارف زربان مشترکاً سوم شدند.
همچنین در مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان استان خراسان جنوبی که با حضور ۲۳ بازیکن از شهرستان های بیرجند،قاین،خضری،فردوس و سرایان بصورت دو حذفی در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد علیرضا عباسپورفرد اول،سید سپهر عندلیب مقدم دوم،امیرحسین رسانی و امیرسام وصولی مشترکاً سوم شدند.

 

تیم فوتبال سرخپوشان خراسان جنوبی  بر نماینده اراک غلبه کرد

تیم فوتبال سرخپوشان بیرجند به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی در رقابت های مرحله اول گروه ۶ نوجوانان مناطق کشور در اولین دیدار خود بانتیجه ۸ بر ۰ نماینده اراک را از پیش روبرداشت.

این مسابقات با شرکت تیم های سرخ پوشان بیرجند، شهرداری بندرعباس، استقلال بوشهر، ملوان کیش، اروند بندرعباس و نماینده اراک  در بندرعباس برگزار می شود.

 

 

مسابقات والیبال مدارس متوسطه اول بیرجند آغاز شد

مسابقات والیبال مقطع متوسطه اول پسران بیرجند با حضور ۱۲ تیم روز گذشته در سالن شهید فارابی بیرجند آغاز شد

این مسابقات به صورت دوره ای و در ۵گروه برگزار می شود

 

 

کسب مقام قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه بیرجند

کسب مقام قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه بیرجند

تیم‌ والیبال کارکنان دانشگاه بیرجند با پیروزی قاطعانه برابر دانشگاه فردوسی مشهد موفق شد به عنوان قهرمانی مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور دست یابد.

در دیدار پایانی این رقابت ها که در سالن ورزشی فجر دانشگاه بیرجند برگزارشد تیم کارکنان دانشگاه بیرجند با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد گذشت.

گفتنی است در پایان این دوره از رقابت ها پس از تیم دانشگاه بیرجند دو تیم دانشگاه فردوسی و دانشگاه شاهرود به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور از ۹ تا ۱۲ بهمن ۹۷ به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد .

۱۲ خانه ورزش روستایی در خراسان جنوبی افتتاح شد

۱۲ خانه ورزش روستایی به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای کمتر توسعه یافته استان خراسان جنوبی افتتاح شد.

دبیر هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز خانه ورزش روستایی روستای چهکند از توابع شهرستان بیرجند به نمایندگی از این طرح ها با حضور رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی به بهره برداری رسید.
جعفر علی آبادی افزود: با افتتاح این طرح ها تعداد خانه های ورزش روستایی استان به ۲۴۵ مورد افزایش یافت.
وی با بیان اینکه برای هر خانه ورزش روستایی ۶۵ میلیون ریال هزینه شده است اظهار داشت: این خانه های ورزش به امکانات ورزشی از قبیل شطرنج، میز تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی و تاتامی تجهیز شده اند.
وی برگزاری جشنواره ورزشی فرهنگی زنان عشایر را از دیگر برنامه های دهه فجر در استان برشمرد و گفت: همچنین مسابقه هفت سنگ نوجوانان کشور اواخر بهمن ماه در فردوس برگزار می شود.
علی آبادی ادامه داد: مسابقات کشتی عشایر در زیرکوه و مسابقات شتردوانی طبس از دیگر برنامه های هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در استان برنامه ریزی شده است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*