راز موفقیت در نگاه برنامه نویس جوان استان

مهمترین عامل موفقیت در صنایع کوچک، متوسط و بزرگ دنیا رضایت کاربر نهایی است.
«عرفانی» یکی از برنامه نویسان موفق استان عنوان کرد: ۲۵ نفر می توانند در نوشتن برنامه موفق نقش داشته باشند که در ۳ حوزه طراحی، تولید و پشتیبانی تقسیم می شوند. وی با بیان اینکه در خروجی برنامه نویسی باید به این نکته که این برنامه به دست چه کسی می خواهد برسد توجه شود، تصریح کرد: این ۲۵ نفر شامل کاربر نهایی، مشتری، سرمایه گذار، مشاور، حسابدار، برنامه نویس، گرافیست، پشتیبان، دولت، بازاریاب، مدیرحقوقی، تدارکات، ایده پرداز، مدیر تحقیق و توسعه، مدیر پروژه، تحلیل گر، تستر و … می شود. او با تأکید بر اینکه استارت‌آپ مولود ذهن خلاق نیست بلکه یک راهکار خلاقانه برای درمان عارضه است، گفت: برای اینکه در ابتدا برنامه ای را بنویسید باید به این فکر کنید که این موضوع کدام مشکل را برطرف می کند.
رضایت کاربر نهایی
این برنامه نویس با اشاره به اینکه در نوشتن یک برنامه موفق سه عامل کاربر نهایی، ایده پرداز و مدیر تحقیق و توسعه نقش مهمی دارد، عنوان کرد: کاربر نهایی نقش مهم و اصلی را ایفا می کند که از ابتدای کار وارد گروه می شود. وی تصریح کرد: تأثیر کاربر نهایی این است که کمک می کند در تمام مراحل رضایت مشتری را کامل بسنجیم و از آن مطمئن شویم . تولید کننده نباید به دنبال جذب رضایت سرمایه گذار باشد بلکه کاربر نهایی را راضی کند در این صورت سرمایه گذار هم راضی خواهد بود. او ادامه داد: در صورت اینکه کاربر نهایی در تمام مراحل تولید محصول شما حضور داشته باشد می توان از اصلاحات و ایرادات احتمالی آن در آینده آگاه و جلوگیری و آن ها را رفع کرد و باعث کاهش هزینه ها شد.
مشتری پایدار و وفادار
«عرفانی» در زمینه ایده پردازی هم گفت: تقاضایی که از این شخص داریم این است که باعث شود همیشه در صدر باقی بمانیم و انتظار می رود که همواره راهکارهای خلاقانه برای مواجه با عارضه را بدهد و باعث شود که مشتری ها از خریداران پایدار، به این معنی که فقط از ما خرید می کنند به مشتریان وفادار که برای ما تبلیغ هم می کنند تبدیل شوند. وی درباره مدیر تحقیق و توسعه هم بیان کرد: نقش این شخص پیدا کردن خلأها است که با تحقیق، آن ها را پیدا ، بررسی و  برای توسعه طرح راهکار ارائه می دهد. به طور کلی یعنی خلأهایی که در بین تولید و عرضه وجود دارد به این شیوه پر می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*