اخبار حوادث استان/کشف دو کیلوگرم کراک در بیرجند

کشف دو کیلوگرم کراک در بیرجند
جانشین انتظامی استان از کشف دو کیلوگرم کراک در شهرستان بیرجند خبر داد. سرهنگ “سعید دادگر”اظهار داشت: با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر ورود شخصی ناشناس و مشکوک به دفتر باربری در شهرستان بیرجند، مأموران کلانتری ۱۵ مهر شهر بیرجند به موضوع رسیدگی کردند. به گفته وی، مأموران با حضور در محل دفتر باربری مشاهده کردند فردی ناشناس با سر و صورت پوشیده وارد دفتر شده و یک کارتن حاوی چند بسته زرشک را جهت ارسال به شهرستان های مرکزی کشور تحویل و از دفتر خارج شده است. جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی در ادامه افزود:با توجه به رفتار و حرکات فرد ناشناس، پس از هماهنگی با مقام قضایی بسته تحویل شده باز و بررسی شد که در بازرسی از بسته تحویلی دو بسته مواد مخدر حاوی دو کیلو گرم کراک کشف شد. سرهنگ دادگر تصریح کرد:در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.
آتش سوزی در حاشیه جاده بیرجند به سربیشه
معاون عملیات پلیس خراسان جنوبی از آتش در جنگل درختچه بیابانی در ۱۵ کیلومتری شهرستان سربیشه خبر داد. سرهنگ حسن شجاعی نسب گفت: با اعلام این خبر به مرکز فوریتی پلیس نیروهای گشت پلیس در محل حادثه حضور یافتند و با همکاری نیروهای آتش نشانی سربیشه و نیروی امدادی اقدام به مهار آتش کردند. محمد زحمتی مامور ایستگاه آتش نشانی سربیشه هم گفت: این حادثه در حاشیه جاده اصلی بیرجند و سربیشه رخ داد و با حضور به موقع آتش نشانی و نیروی انتظامی از گسترش آتش جلوگیری شد.وی عنوان کرد این آتش سوزی هیچ گونه خسارت جانی نداشت و فقط مقداری از درختچه ها و هیزم های کنار بیابان سوخته است.
سرقت خودرو در بیرجند
معاون عملیات پلیس خراسان جنوبی از سرقت یک دستگاه خودرو در بیرجند خبر داد. سرهنگ شجاعی نسب گفت: روز گذشته یک دستگاه سواری پیکان سبز رنگ به شماره پلاک ۳۳۷د۵۷ ایران ۳۲ در خیابان حکیم نزاری شهرستان بیرجند به سرقت رفته است. وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده خودرو بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
توقیف کامیون حامل گوسفند قاچاق در طبس
کامیون حامل ۱۳۷ رأس دام زنده غیرمجاز در شهرستان طبس متوقف شد.محمد جلال هادیان، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس گفت: یک دستگاه کامیون حامل دام زنده غیر مجاز به مقصد اصفهان که قصد عبور از شهرستان طبس داشت با همکاری نیروی انتظامی در خروجی مرز خراسان جنوبی و ورودی استان اصفهان توقیف شد.وی افزود: در راستای کنترل بهداشتی حمل دام و جلوگیری از انتشار بیماری های واگیردار و مشترک بین انسان و دام یک دستگاه کامیون حامل ۱۳۷ راس گوسفند وبز فاقد مجوز حمل بهداشتی که از مبدا تربت حیدریه به مقصد اصفهان در حرکت بود با همکاری نیروی انتظامی توقیف شد. هادیان گفت: پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*