فروش ۲۶۰ میلیون تومانی بن کارت در یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

افزایش ۱۱ درصدی

 ولادتهای روستایی

ولادت های روستایی در خراسان جنوبی ۱۱٫۱۸ درصد افزایش یافت. مدیرکل ثبت احوال استان گفت: در نیمه نخست امسال ۹ هزار و ۴۴۷ نوزاد در استان متولد شدند که این تعداد در مدت مشابه پارسال ۹ هزار و ۵۹۱ نوزاد بود.فاطمی افزود: ۲ هزار و ۸۳۴ نوزاد از متولدان امسال، در روستاها متولد شدند که این تعداد در مقایسه با متولدان روستائی مدت مشابه پارسال که ۲ هزار و ۵۴۹ نوزاد بودند، ۱۱٫۱۸ درصد افزایش یافت.

وی گفت: ولادتهای شهری استان امسال در مقایسه با نیمه نخست پارسال ۶٫۰۹ درصد کاهش داشت. چهار هزار و ۹۶۷ نوزاد از متولدان نیمه نخست امسال در خراسان جنوبی، پسر و چهار هزار و ۴۸۰ نوزاد، دختر هستند.

 

فروش ۲۶۰ میلیون تومانی بن کارت

در یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال بن کارت دریازدهمین نمایشگاه کتاب استان به فروش رسیده است.احمد محبی به شبستان گفت: استقبال مردم فرهنگ دوست استان خراسان جنوبی از یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی در  اولین روز برپایی این رویداد بزرگی فرهنگی، بسیار چشمگیر بوده است.وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال چهار میلیارد ریال بن کارت و ۸۰۰ میلیون ریال یارانه به واجدین شرایط اعطا می شود، افزود: تا شامگاه (۲۱ مهر) ۲ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال فروش بن کارت در این نمایشگاه گزارش شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*