اخبار ورزشی/معرفی برترین های رقابت های کشتی آزاد استان

معرفی برترین های رقابت های کشتی آزاد استان

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، سروری رئیس هیات کشتی استان گفت: مسابقات کشتی آزاد استان با حضور ۷تیم از شهرهای قاین، بیرجند، طبس، فردوس، بشرویه و سربیشه و ۷۰ ورزشکار درسالن ورزشی آزادی شهرستان قاینات برگزار شد. وی افزود:در پایان این رقابت ها تیم کشتی آزاد قاین با ۹۲امتیاز اول ،تیم بیرجند با ۸۳امتیاز دوم وتیم طبس با ۷۱امتیاز مقام سوم را به دست آورد. به گفته وی در وزن ۶۱کیلو رضا حسینی از طبس ،علی نخعی ازبیرجند وامین چمنی از قاین اول تا سوم شدند.در رده ۶۵کیلو مهران بابایی از بیرجند،ایمان نامی از قاین وانصاری از فردوس ،در رده ۷۰کیلو مصطفی ابراهیمی از قاین،علی رضا کاویان پور از بیرجند،ابراهیم مظفرزاده از قاین،در وزن ۷۴کیلو رسول آبداری از طبس، حسین حاجی زاده و ابوالفضل فدوی از قاین، در وزن ۷۹کیلوگرم بلال غیبی از قاین،حسن صفری از طبس، احسان آسوده از فردوس، در وزن۸۶کیلوگرم سعید شوشتری، محمدرضا ابراهیمی ازقاین و روزبه حسینی از بیرجند، در وزن ۹۲کیلوگرم رضا عالمی ازقاین، مهدی صفری از طبس و محمدرضا رخصانی از بیرجند، در وزن۹۷کیلوگرم عباس علی اکبری از قاین،علی حسینی ماهیرود از سربیشه و ابوالقاسم ازلتی از بیرجند، در وزن ۱۲۰کیلو علی روحانی از سربیشه، مجتبی رجب زاده از طبس وعادل عدل از بیرجند به ترتیب در اوزان مختلف مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آنِ خود کردند. دراین مسابقات ابراهیمی از قاین به عنوان فنی ترین کشتی گیر و بابایی از بیرجند به عنوان با اخلاق ترین کشتی گیر انتخاب شدند. نفرات اول هر وزن وهمچنین نفرات برتری که توسط کمیته فنی کشتی استان انتخاب می شوند به اردوی آمادگی استانی اعزام خواهند شد.

صعود تیم کوهنوردی خوسف

 به ارتفاعات گزیدر روستای همند

تیم کوهنوردی شهرستان خوسف به ارتفاعات گزیدر روستای همند این شهرستان صعود کرد. به مناسبت هفته تربیت بدنی تیم کوهنوردی شهرستان خوسف به ارتفاعات منطقه عشایری و صعب العبور همند ( گزیدر) صعود کرد.

کسب مقام سوم نماینده استان

 در رقابت های دارت کشور

نماینده خراسان جنوبی در رقابت های دارت منطقه ۲ کشور مقام سوم را کسب کرد. مسابقات قهرمانی دارت منطقه ۲ کشور با حضور ۲۵ دارتباز از استانهای خراسان جنوبی، سمنان، خراسانرضوی، گلستان و خراسانشمالی در سمنان برگزار شد که در پایان الیاس ایزدی نماینده خراسان جنوبی مقام سوم این رقابت ها را کسب کرد.

 

 

زمانی قهرمان شطرنج برق آسا شد

مسابقات شطرنج برق آسا در بیرجند با قهرمانی زمانی پایان یافت.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، میزانی دبیر هیات شطرنج استان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی مسابقات شطرنج برق آسا با حضور ۱۷ نفر در ۵ دور به روش سوئیسی برگزارشد. وی افزود: مرتضی زمانی، محمد صادق جعفری وابوالفضل حسینی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. همچنین در قسمت بانوان مهرنوش آرمند و نوجوان برتر اشکان حسینی نیز بالاتر از سایر رقیبان خود قرار گرفتند.

همایش پیاده روی در خوسف

همایش پیاده روی به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در خوسف برگزار شد.در این همایش شرکت کنندگان مسیر مزار ابن حسام خوسفی تا مزار سلطان ابوالقاسم روستای نصرآباد را طی کردند. گفتنی است در این همایش که با همکاری اداره ورزش وجوانان ونیروی انتظامی شهرستان خوسف برگزار شد به قید قرعه ۲۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

تیم فوتبال شهدای پهنایی قهرمان لیگ فوتبال قاینات

لیگ فوتبال شهرستان قاین باقهرمانی تیم شهدای پهنایی شهرستان قاینات به پایان رسید.به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات لیگ فوتبال شهرستان قاینات جام سلامت(مبارزه بامواد مخدر) با شرکت ۱۰ تیم در دوگروه پنج تیمی از اول مرداد ماه سال جاری آغاز شد. حسین بسکابادی دبیرهیأت فوتبال شهرستان قاینات گفت: در گروه اول تیم های شهدای پهنایی، دهیاری بزن آباد ، شهرداری نیمبلوک و شرکت زراعی خضری و دهیاری معواج ودر گروه دوم تیم های کویرفیروزآباد،دهیاری معواج ، شهدای شیرمرغ ، پارچه سرای نفیس، دهیاری نوغاب و اتحادعباس آباد دشت با یکدیگر به رقابت پرداختند. وی افزود: در مرحله رده بندی تیم کویر فیروزآباد ۶ بر ۱ از سد تیم شهدای شیرمرغ گذشت و بر سکوی سوم قرار گرفت همچنین فینال این رقابت ها با بازی تیم شهدای پهنایی و دهیاری بزن آباد برگزار شد که در پایان تیم شهدای پهنایی با ۲ گل بر تیم حریف غلبه کرد و قهرمان شد. 

تیم دامپزشکی شهرستان خوسف

 قهرمان والیبال ساحلی استان

مروز خراسان جنوبی- سنایی

رقابت های والیبال ساحلی خراسان جنوبی با قهرمانی تیم دامپزشکی خوسف پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، ملکی رئیس هیات والیبال استان گفت: رقابت های والیبال ساحلی خراسان جنوبی با حضور ۱۳ تیم از ۶ شهرستان در خوسف برگزار شد . وی افزود: در این رقابت ها پس از انجام  ۳۲ بازی تیم های دامپزشکی خوسف مقام اول، شهید مقری کلاته ملک مقام دوم و تیم داروخانه دکتر قاضی طبس مقام سوم را کسب کردند.

 پنجمین هفته از  لیگ دسته سه فوتبال کشور؛

نماینده خراسان جنوبی به مصاف تیم عقاب شیراز می رود

 

نماینده پیشگامان خراسان جنوبی امروز در پنجمین هفته از لیگ دسته سوم فوتبال کشور به مصاف تیم عقاب شیراز می رود. این دیدار امروز در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در محل استادیوم آزادی بیرجند برگزار می شود. نماینده باشگاه پیشگامان استان در جلسه هماهنگی این رقابت ها که با حضوررئیس هیات فوتبال استان و سرپرست  اداره ورزش و جوانان برگزار شد  به بیان نیازمندیها و نقاط ضعف برگزاری میزبانی مسابقات پرداخت و خواستار رفع مشکلات و کمبودهای چند بازی قبلی در استادیوم ورزشی آزادی شد. 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*