گفته می شود

گفته می شود صدا و سیما از زمان حمله ایران به اسراییل خبر داشت اما رفتارش در هنگام آغاز حمله به نحوی بود که گویی او نیز غافلگیر شده است. مگر چنین فرصت‌هایی برای یک رسانه چند بار در طول عمر کاری‌اش رخ می‌دهد که این قدر معمولی با آن برخورد می‌شود؟

 

 

گفته می شود علیرغم موفقیت‌های دفاعی و نظامی کشور، در حوزه اقتصاد تقریباً هیچ هماهنگی و نقشه راهی که در این جنگ گسترده مقوم جبهه رویارویی موفقیت آمیز و کم آسیب باشد وجود ندارد. در حوزه‌های اجتماعی و در نگه‌داشت سرمایه‌اجتماعی که در این نبرد بهترین پشتوانه است نیز ضعف‌های اساسی داریم و گاه کارهایی می‌کنیم که به اعتماد و آرامش مردم لطمه می‌زند و حتی آزارشان می‌دهد.

 

گفته می شودخبرنگار شبکه سعودی ایران اینترنشنال در واشنگتن، حین گزارش فشار جو بایدن به نتانیاهو برای عدم پاسخ به حمله ایران به فلسطین اشغالی و جلوگیری از یک جنگ تمام عیار، با خشم نسبت به فشار رئیس جمهور آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفته کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و حتی مشاورین و معاون اقتصادی باید تغییر کنند، به نظر من این تحلیل‌ها و آمارهایی که می‌دهند غیرواقعی است، تیم اقتصادی دولت قدرت تحلیل مسائل اقتصادی و توان تصمیم گیری مناسب را ندارد و به همین خاطر دچار یک بحران فکری شده اند.

 

 

گفته می شود اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد: تصمیمی گرفته شده که نشانه نداشتن باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.

 

 

گفته می شود وزیر صمت گفته تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. همچنین ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

 

 

گفته می شود تعدیل نیروی انسانی که پیش از ایام تعطیلات نوروز در شرکت های خصوصی آغاز شده بود، وارد فاز جدیدی شده است.

 

 

 

گفته می شود وقتی زمان انتظار برای خرید ساده‌ترین نوع پراید به ۱۹ ماه رسیده است، کارگران چطور می‌توانند صاحب یک خوردوی شخصی شوند؛ وقتی نمی‌توان یک پراید ساده خرید، چطور می‌شود انتظارِ خانه‌دار شدن داشت؟

 

 

گفته می شود در سال‌های دور مسئله مهاجرت از ایران با فرار مغز‌ها گره خورده بود، اما در سال‌های اخیر میل به مهاجرت کردن در همه لایه‌های اجتماعی جامعه نفوذ کرده تا شاید سبب‌ساز مهاجرت توده‌ای ایرانیان از کشور شود.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*