گفته می شود

گفته می شود در حالی که شهرداری تهران اخیرا قراردادی ۲.۷ میلیارد یورویی را برای خرید وسایل نقلیه برقی و تجهیزات دیگر در حوزه هوشمندسازی و … با یک شرکت فعال در زمینه ساختمان‌سازی در چین امضا کرده است، اعضای شورای شهر تهران علاوه بر این که ابهاماتی را نسبت به این قرارداد وارد می‌دانند و خواستار شفافیت شهرداری با شورا و شهروندان درباره جزئیات آن هستند، به این نکته اعتراض دارند که چرا قرارداد مذکور که با ترک تشریفات میان طرفین به امضا رسیده، پیش از این که به دست اعضای شورای شهر برسد، به بیرون درز پیدا کرده است؟

 

 

 

 

 

گفته می شود زندگی با سگ‌ها! سبک زندگی جدیدی که خیلی‌ها به تقلید از زندگی اروپاییان و پز اجتماعی در برابر دوست و فامیل آن را انتخاب کرده‌ و البته حسابی هم گرفتار شده‌اند. از هزینه‌های مراقبت بهداشتی و خورد و خوراک این زبان‌بسته‌ها که بگذریم گردش و تفریح این سگ‌ها هم امروز برای صاحبان‌شان حسابی درد سر‌ساز شده است به‌طوری‌که خیلی اوقات ترجیح می‌دهند فردی را برای انجام این کار استخدام ‌ و بابتش هم هزینه‌های هنگفتی را پرداخت کنند.

 

 

گفته می شود خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است. این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده گفته مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی صنعت برق گفته صاحبان دستگاه‌های استخراج رمز ارز از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه می‌شوند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کل بیمه مرکزی به رانندگان فاقد بیمه شخص ثالث هشدار داد، در صورت پرداخت نشدن حق بیمه، کارت سوخت وسیله نقلیه آن‌ها متوقف می‌شود.

 

 

 

گفته می شود مهدی طارمی تلاش دارد با دریافت تابعیت پرتغالی از پرشدن سهمیه بازیکنان غیر اروپایی اینتر جلوگیری کند؛ گرچه فرآیند دریافت شهروندی مدتی طول خواهد کشید.

 

 

 

گفته می شود یک رسانه آمریکایی گزارش داده دولت آلمان با نگرانی از پیامدهایی که مصادره اموال بلوکه‌شده روسیه برای کمک به اوکراین برای آن به همراه خواهد داشت، مخالف این اقدام است. مقامات آلمانی می‌گویند که این کشور، مطلقا، با برنامه مصادره دارایی‌های بلوکه‌شده روسیه برای بازسازی اوکراین و حمایت‌های نظامی از آن مخالف است.

 

 

 

گفته می شود چند تن از مقام‌های روس غرب را تهدید کردند که در صورت مصادره دارایی‌های مسدود شده این کشور، ضمن پاسخ «شدید»، چالش‌های حقوقی «بی‌پایان» و اقدام‌های تلافی‌جویانه را اتخاذ خواهند کرد.

 

 

 

گفته می شود روزنامه واشنگتن‌پست از قول یکی از قانونگذاران اوکراینی که خواست نامش فاش نشود، گزارش داد زلنسکی عامدانه تعداد کشته شدگان در جنگ را کم ارائه داده تا شهروندانی که برای ارتش بسیج شده‌اند، نترسند.

 

 

 

گفته می شود عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تهدید به سرنگونی کابینه کنونی این رژیم، گفته که آزادی اسرای اسرائیلی در بند مقاومت فلسطین، از عملیات در رفح بسیار مهمتر است.

 

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

 

 

 

گفته می شود وزیر کشور با ارائه توضیحاتی در ارتباط با بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح سابقاً تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کرد و مرزهای شرقی برای اجرای این طرح اولویت دارد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*