گفته می شود

 

گفته می شود یک نماینده مجلس گفت: اکنون بخشی از آب رودخانه هیرمند منحرف می‌شود و در مسیر طبیعی رود ادامه مسیر نمی‌دهد بنابراین می‌طلبد دستگاه‌های متولی به این موضوع ورود و مسیرهای طبیعی انتقال آب هیرمند را تقویت کنند تا آب بیشتری به حوضه سیستان منتقل شود و مسیر آب هیرمند به ایران همچنان مسدود است

 

 

 

گفته می شود نماینده تهران در توئیتی از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

 

 

 

گفته می شود جان مرشایمر، نظریه پرداز برجسته نئورئالیست در گفت‌وگو با پیرس مورگان ضمن تحلیل آنچه در رویارویی نظامی ایران و اسرائیل رخ داد، حق را به ایران داد و در عین حال تاکید کرد: «جهان می‌تواند با جنگ افزار هسته‌ای ایران جای امن‌تری باشد».

 

 

گفته می شود منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند، مقامات در داخل سرزمین‌های اشغالی می‌دانند که دیوان بین‌المللی کیفری تصمیم گرفته‌ است که حکم بازداشت رهبران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را صادر کند. این منابع خبری افزودند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و چه بسا مسئولان دیگر این رژیم، هدف دیوان بین‌المللی کیفری هستند. این منابع به نقل از یک منبع دیپلماتیک رژیم صهیونیستی تصریح کردند: تصمیم دیوان بین‌المللی کیفری، سونامی است که همه چیز را با خود خواهد برد و تنها کسی که می‌تواند آن را متوقف کند، جو بایدن، رییس جمهور آمریکاست، ولی هم اکنون وی از انجام این کار خودداری می‌کند.

 

 

 

گفته می شود برخی از اعضای شورای شهر تهران همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی، شهردار تهران، دست به آبستراکسیون زدند تا جلسه را از حد نصاب بیندازند!

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون انرژی مجلس گفته اگر با یک برنامه‌ریزی از پیش اعلام شده یک ماه از تعطیلات مدارس و فضای آموزشی در زمستان باشد و در مقابل آموزش را زودتر و در تابستان آغاز کنند، هم در بحث مصرف انرژی می‌تواند مفید واقع شود هم معضل آلودگی هوا و اینکه فرصت گردشگری زمستانه برای نیمه جنوبی کشور فراهم می‌شود.

 

 

 

گفته می شود معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفته با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست.

 

 

گفته می شود معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفته سال گذشته ۳۷ عضو شورای شهر و روستا در استان تهران به‌واسطه برخی تخلفات بازداشت و ۱۸ عضو سلب عضویت شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*