پیامک

سلام جناب آقای زینلی که آمار می‌دهند چهار و نیم میلیون لاستیک در کویر تایر تولید می شود!! از ایشان بپرسید سهم استان از این تعداد چقدر است؟ که برای یک جفت لاستیک باید این همه خون دل خورد!؟
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۰۸:۵۷:۵۱ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام با توجه به شلوغی شهر قاین و محیط کوچک پنجشنبه بازار کاش مسئولین شهر نسبت به جابه‌جایی مکان پنجشنبه بازار اقدام کنند پیشنهاد میشود پارک شادی که بلا استفاده هست مورد استفاده واقع شود هم جای پارک هست هم ترافیک شهر سبک میشه سپاس
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام.آقایان مسئول تا چه زمان باید شاهد از دست رفتن عزیزانمان درجاده مرگ باشیم.این بی تدبیری تاکی؟ مردم خسته شدن از قولهای شما .
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا فاکتورهای بیمه رو پرداخت نمیکنند درحالیکه هرماه دارنذ حق بیمه کم میکنند؟ ۵ماه شده فاکتوربردم دوباره نوبت دکترم شده هنوز قبلی هارو پرداخت نکردند
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
متاسفانه هرچه استان کوچک تر،دیدها و و دیدگاهها وهمت ها ی مسئولین پایین تر .وقتی مدیرکل دستورمیده به مسئول ذی ربط که اسامی بازنشستگان ۱۴۰۰تحویل نماینده بازنشستگان شود و اون مسئول در این حد هم حاضر به همکاری نیست تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.تجمعی که قانونی برگزار میشه و عوامل انتظامی با جمعیت همکاری مودبانه ای دارن و هیچ شعاری خارج از محدوده مطالبه گری داده نمیشه چه دلیلی دارد که افرادی ، مانع حضور همکاران شوند.اگراین تجمع غیرقانونی بود توسط پلیس در همان ابتدا جمع میشد نه اینکه مسئول حراست سازمان برنامه و بودجه ازهمکاران بابت عدم امکان پذیرایی و عدم گنجایش جمعیت در محوطه سازمان برنامه و بودجه ، عذرخواهی کند .استان های دیگر سنگ تمام گذاشتند و روزی فراموش نشدنی را در اذهان ثبت کردند .فقط ازاصفهان۷ اتوبوس ازهمکاران ،حضور داشتند.ازتمام نقاط ایران به صورت گروهی شرکت نمودند.ان شاءالله مسئولین هم به آنچه وعده دادند عمل کنند تا خستگی ها وکدورتها وناملایمات ۳۱ماهه بازنشستگان مظلوم ۱۴۰۰ مبدل به خوشی و عافیت شود.
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*