گفته می شود

گفته می شود پس از تشکیل پرونده ناظر بر اعمال نفوذ در برخی پرونده‌های قضایی ـ که دو تن از فرزندان ذکور دکتر مصدق معاون اول قوه قضاییه نیز در زمره متهمان آن هستند ـ رییس عدلیه بر پیگیری دقیق، قاطع و همه جانبه این پرونده تا حصول نتیجه نهایی و صدور حکم قانونی تاکید کرد. پرونده‌ای که در دست رسیدگی قرار دارد و حالا معاون اول قوه با ذکر دلایلی درباره آن، از سمت خود استعفا داده است.

 

 

گفته می شود جواد ظریف، وزیر امورخارجه پیشین ایران به استناد مصاحبه پوتین می‌گوید، رئیس جمهور روسیه در مقطعی قصد داشته با ایران به مثابه کارت بازی کرده و بر سر ایران با آمریکا معامله کند.

 

 

 

گفته می شودمعاون وزیر راه و شهرسازی گفته حضور حجاب‌بان در فرودگاه‌های کشور تابع قوانین و مقررات کشور است و این افراد از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب می‌شوند و در تمام بخش‌های ارشاد و انتظامی رفتار افراد تابع مقررات تعیین شده‌است.

 

 

گفته می شود صولت مرتضوی وزیر کار در حاشیه جلسه هیات دولت گفته اشتباهی در سیستم حسابداری تامین اجتماعی انجام شد و از حدود ۵۰ هزار نفر از بازنشستگان برداشتی انجام شده بود و از حساب کسانی که کد دستوری برای برداشت را جهت سهام یکی از پتروشیمی ها ثبت نکرده بودند نیز برداشت شد و بلافاصله این اشتباه اصلاح شد.

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات گفته به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، یک بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفتیم که مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند می‌توانند این بسته را دریافت کنند.

 

 

 

 

گفته می شود جلسه  شناسایی ترکیب سهامداران آتی پرسپولیس در میان صندوق‌های بازنشستگی متعلق به سازمان تامین اجتماعی، به صحنه مخالفت اعضای حاضر و چند نماینده مجلس تبدیل شده و سرانجام جلسه بدون نتیجه به پایان رسید و زمان جدیدی هم برای آن تعیین نشد تا عملا واگذاری سرخ‌ها به محاق برود.

 

 

 

گفته می شود پس از آنکه سازمان تعزیرات حکومتی به گزینه «عجله دارم» در اپلیکیشن‌های تقاضای تاکسی به صورت آنلاین و اینترنتی اعتراض کرد، آن را مصداق گرانفروشی خواند و خواستار حذفش شد. به نظر می‌رسید که مساله‌ ساده‌ای بروز کرده که در ادامه با تعاملات شکل گرفته میان مدیران این شرکت‌های تاکسی‌رانی نوین و مدیران سازمان تعزیرات و ارائه استدلال‌ها و بحث و بررسی، به حل ماجرا بدون هیچ گونه تنشی منجر خواهد شد، اما این گونه نشد.  این موضوع زمانی خودنمایی کرد که احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مدیران تاکسی‌های اینترنتی هشدار داد که اگر گزینه «عجله دارم» را حذف نکنند، مشمول جریمه گران‌فروشی خواهند شد و تاکید کرد: «این آخرین اتمام حجت ما با آنها قبل از صدور حکم است و امیدواریم این نکته را اصلاح نمایند.»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*