گفته می شود

 

 

گفته می شود روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس گفته برخی نمایندگان مجلس در شهرستان خودشان حکومت می‌کنند، حتی مدیران دادگستری و وزارت اطلاعات را هم عوض کرده‌اند تا هیچ ارگانی نتواند جلویشان را بگیرد، بعد وقتی چهار تا بچه عدالتخواه می‌خواهند حرف بزنند برای همه‌شان پرونده می‌سازند.

 

 

 

گفته می شود در حالی که چند سالی است، تسهیلات حمایتی با عنوان ودیعه مسکن به کمک مستاجران آمده تا از فشار اقتصادی بابت اجاره کم کند، سنگ اندازی بانک‌ها و کم کاری شبکه بانکی باعث شده تا عملا اجرای این قانون مهم، رضایت بخش نباشد، به گونه‌ای که در سال جاری نسبت افراد متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن که در نهایت موفق به دریافت تسهیلات از بانک‌ها شده اند، کمتر از ۳۰ درصد است و از یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۹۱۵ متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته برای دریافت وام اجاره، فقط به ۲۹ درصد افراد وام پرداخت شده است.

 

 

 

گفته می شود استاد دانشگاه تهران گفته هنوز هم معتقدم نباید با صندوق رأی قهر کرد، برای اینکه معتقدم باید از فرصت‌ها استفاده کرد تا بتوانیم تکثر سیاسی را بالا ببریم. عبدالناصر همتی استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در نشست خانه گفت وگوی دانشگاه تهران که با حضور بیش از ۸۰ استاد دانشگاه تهران از طیف‌های فکری متفاوت و چهره‌های سیاسی از احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف در تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: «از موقع انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خواهشم از مردم این بود که با صندوق قهر نکنیم. همین الآن هم همین عقیده را دارم. هنوز هم معتقدم نباید با صندوق رأی قهر کرد، برای اینکه معتقد هستم باید از فرصت‌ها استفاده کرد تا بتوانیم تکثر سیاسی را بالا ببریم.»

 

 

 

گفته می شود روح‌الله ایزدخواه نماینده مجلس یازدهم و عضو ائتلاف گروه امنا در صفحه مجازی اینستاگرام خود از حضور در ائتلاف امنا انصراف داد.

در متن انصراف او آمده است:‌ از انتخاب اینجانب در فهرست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) سپاسگذارم ولی با توجه به اینکه جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدعلی یوسفی که جز گزینه‌های اصلی این فهرست بودند متاسفانه در فهرست نهایی حذف شدند و طی گفتگو با سه تن از مسئولین ائتلاف بر شایستگی و اصلحیت ایشان تاکید کرده و حتی خواهش کردم نام ایشان را جایگزین نام بنده نمایند که مع الوصف انجام نشد، از همراهی با این ائتلاف انصراف می‌دهم.

مجلس آینده قطعا در یک چالش اساسی بر سر دوراهی انتخاب اقتصادی مقاومتی و مردمی در مقابل اقتصاد تکنوکرات و غرب زده خواهد بود. حضور نخبگانی همچون آقای یوسفی برای مجلس از نان شب واجب‌تر خواهد بود.

 

 

 

گفته می شود علی مطهری گفته تعمدی نداشتیم که هیچ روحانی در لیست مان نباشد، فردی که جاذبه لیست را بالا ببرد پیدا نکردیم. سر لیست صدای ملت پاسخ انتقاداتی که از وی به دلیل عدم حضور روحانیون در این لیست شده بود را داد.

 

 

 

گفته می شود محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه «مجلس قوی از مشارکت بالا به دست می‌آید»، گفته مجلس قوی می‌تواند راه برون  رفت از مشکلات باشد و مشارکت نیز از امید مردم به آینده خود به دست می‌آید و به این شکل سرنوشت خود را بر سر صندوق رقم می‌زنند لذا نه به خیابان آمدن می‌تواند مشکل را حل کند و نه خانه‌نشینی و نه قهر آن را رفع می‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود آمریکا و انگلیس روز سه‌شنبه در اقدامی مشترک تحریم‌هایی را علیه جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، یکی از اعضای انصارالله یمن و یک شناور اعمال کردند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*