گفته می شود

 

گفته می شود در پی انتشار گزارشی در برخی رسانه‌ها در خصوص فروش برخی محصولات حاوی توهین به مقدسات در فروشگاه مشهور اینترنتی، علیه این مجموعه اعلام جرم و برای رسیدگی به آن پرونده قضایی تشکیل شد؛ پرونده‌ای که درباره جزییات آن اطلاعی در دست نیست و از این روی، گمانه‌‌های مختلفی درباره آن مطرح شده است.

 

 

گفته می شود دولت اردن با اشاره پادشاه فوتبال‌ دوست این کشور، پس از موفقیت تاریخی تیم ملی در راهیابی به فینال جام ملت‌های آسیا از پرداخت مبلغ یک میلیون دینار اردن به فدراسیون فوتبال این کشور خبر داد.پاداشی نزدیک به صد میلیارد برای تیم ملی اردن اهداء شده است.

 

 

 

گفته می شود حسین راغفر اقتصاددان گفته «از جیب هر ایرانی ۵۰۰ هزار تومان برای جبران خسارات بانک های خصوصی برداشت شده است.»

 

 

 

گفته می شود همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلّی‌الله‌علیه‌و آله‌وسلّم، صبح امروز (پنج‌شنبه) جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. یکی از چهره‌هایی که امروز در این دیدار حاضر شد محمود احمدی‌نژاد بود که چند روز پیش با چهره ورم کرده جلوی دوربین عکاسان حاضر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. اما این بار چیزی که توجه کاربران رسانه‌های اجتماعی را جلب کرد خداحافظی احمدی‌نژاد با کت معروفش و پوشیدن کت چرمی ظاهرا گران قیمت است.

 

 

گفته می شود علی جنتی، عضو حزب اعتدال و توسعه، درباره انتقادات به ردصلاحیت ها در انتخابات مجلس خبرگان گفته در دوره‌های مختلفی که من شاهد انتخابات مجلس خبرگان رهبری بوده‌ام فقهای شورای نگهبان می‌دانند چه کسانی می‌توانند وارد مجلس خبرگان شوند و چه کسانی نباید وارد شوند. وزیر سابق ارشاد گفت: تعدادی از نامزدها را می‌شناسم که به آن‌ها گفته شده اگر به فلان استان بروید تایید می شوید اما در استان دیگر تایید نمی‌شوید. علت این است که شورای نگهبان خودش در آن استان کاندیدایی را قبول دارد و می‌خواهد نامزد خودش رای بیاورد.عضو حزب اعتدال و توسعه افزود: یکی از مصادیق آن در دوره قبل انتخابات مجلس خبرگان، استان کرمان بود که یک روحانی فاضل و وارسته‌ که از نظر اجتهاد هم مورد تایید شورا بود، به او اعلام کردند اگر در کرمان کاندیدا شود، ردصلاحیت می‌شود؛ اما اگر به استان دیگری برود، تایید صلاحیت می‌شود او هم گفته بود که مردم استان کرمان مرا می‌شناسند و در استان دیگر رأی نخواهم داشت. از این گونه موارد نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد .

 

 

 

گفته می شود علی دایی روایتی جالبی از علت برکناری‌اش از سرمربیگری تیم ملی فوتبال با نامه محرمانه توسط محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت بازگو کرده بود. حرف‌ها او که چندی پیش در مصاحبه با فردوسی پور بیان شده و حالا در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته

 

 

گفته می شود در حالی که در مردادماه، هیات وزیران آیین نامه واردات خودرو توسط جانبازان را نهایی و ابلاغ کرد، در کمتر از دو ماه تا پایان سال با اصلاحاتی در آیین نامه مذکور موافقت شده تا اتفاق عجیبی در فضای مجازی خرید و فروش حواله خودرو‌ها رقم بخورد.

 

 

 

گفته می شود عباس‌ امیری‌فر فعال سیاسی اصولگرا که زمانی از اطرافیان محمود احمدی‌نژاد بود، در گفت‌وگویی، گریزی به دفاعیات اخیر صادق محصولی، دبیر کل جبهه پایداری از احمدی‌نژاد زد و بیان کرد که پایداری‌ها به دنبال استفاده از سبد رای او هستند. امیری‌فر عنوان کرد: هم آقای احمدی‌نژاد روی ثروت محصولی حساب می‌کرد، هم جبهه پایداری متکی به ثروت اوست. دفاع اخیر آقای محصولی هم به معنی ارتباط او با احمدی‌نژاد نیست و تا جایی که اطلاع دارم ارتباط خاصی ندارند. همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری آقای رئیسی از سبد رای احمدی‌نژاد استفاده کرد، پایداری‌ها و آقای محصولی هم به دنبال همان است.

 

 

 

 

گفته می شود نامزدهای تأییدصلاحیت‌شده برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از فردا می‌توانند درخواست خود برای تغییر حوزه انتخابیه را ثبت کنند.

 

 

 

گفته می شود رویداد ۲۴ پایگاه خبری نزدیک به اصلاح طلبان در مطلبی با پیش بینی حضور کم رمق اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نوشت: هرچند به نظر می‌رسد انتخابات این دوره مجلس با حضور کمرگ اصلاح طلبان مواجه باشد، هنوز در برخی حوزه‌های انتخابیه، احتمال انتشار فهرست انتخاباتی از سوی احزاب اصلاح طلب وجود دارد.

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفته ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان، برخی کاندیداهای اصلاح‌طلبی که شانس رای آوری در حوزه‌های انتخابیه را داشته باشند، شناسایی کرده است که به احتمال قریب به یقین از آن‌ها حمایت خواهیم کرد. اما در تهران عملا امکان دادن لیست را نداریم

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*