گفته می شود

گفته می شود  در برخی شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه تلگرام رفع فیلتر شده است. پیگیری‌ها از مراجع مربوطه و همچنین به صورت فنی نشان داد، خبرهای منتشر شده درخصوص تلگرام و رفع فیلتر این پیام‌رسان صحت ندارد و در حد شایعه است.

 

 

گفته می شود اخباری از جزئیات طرح رسانه‌ای تلویزیون برای انتخابات به گوش می‌رسد که نشانگانی از همان فرآیند حذفی است که بر گرده این طرح هم سنگینی می‌کند؛ به‌طوریکه سیاستمداران حزبی یا نامزد‌هایی با تمکن مالی بتوانند از این فرصت بهره بیشتری ببرند. مثلا در مورد شهر تهران، نامزد انتخاباتی برای ثبت‌نام در سامانه تبلیغات ۲۰ دقیقه‌ای تلویزیون ویژه انتخابات مجلس، باید رقم ۱۵۰ میلیون تومان بپردازد. به عبارتی دقیقه‌ای ۷ میلیون تومان.

با نگاهی به آمار تعداد نامزدها، که بیش از ۱۱ هزار نفر هستند به رقمی خواهیم رسید که حتما آورده مناسبی برای سازمان صداوسیما از این انتخابات خواهد شد. با نگاهی به جدول می‌بینیم که برای هر استان چه مبالغی در نظر گرفته شده است، مثلا در آذربایجان غربی مبلغ ۵ تا ۹۵ میلیون تومان، تهران بین ۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان، سیستان‌و‌بلوچستان بین ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، همدان بین ۲۰۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و به همین ترتیب مبالغی که برای هر استان در نظر گرفته شده است.
گفته می شود واردات خودروهای کارکرده که با تصویب لایحه دو فوریتی در پایان فروردین ماه امسال رنگ‌وبوی جدی شدن بر خود گرفت تا کمک‌ کننده به تعادل بازار خودروی کشور باشد؛ اما حال پس از گذشت هشت ماه از آن، در حالی‌که طی دو هفته اخیر، طی چند نویت مقامات دولتی نظیر وزیر صمت و سخنگوی هیئت دولت، اعلام کرده‌اند، نهایی شده و ابلاغ می‌شود، هنوز خبری از ابلاغ آیین‌نامه نیست.
گفته می شود AFC درباره اتفاقات بازی پرسپولیس – استقلال تاجیکستان، اقدام هواداران در پرتاب سه ماده آتش‌زا (شامل مواد دودزا و بمب) و رفتار نادرست را ناقض بند‌های ۶۵.۱ و ۶۴.۱ آیین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست که به ترتیب مستوجب ۱۰ و ۵ هزار دلار جریمه نقدی است. این جریمه ۱۵ هزار دلاری باشگاه پرسپولیس باید حداکثر ۳۰ روز پس از اتخاذ تصمیم فوق پرداخت شود.
گفته می شود روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم با ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومان وارد کشور می‌شود. این گوشت گرم وارداتی در میادین تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با رصد و بازرسی توزیع می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
گفته می شود شرکت مایکروسافت اعلام کرد یک گروه هکری دولتی روسیه در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی وارد سیستم های آن شده و برخی ایمیل ها و اسناد را از حساب های کاربری کارمندان سرقت کرده است.
گفته می شود اظهارات چندی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت خوانندگان خارج‌نشین مانند نصرالله معین به کشور و تأکید بر اینکه «معین» می‌تواند به کشور بازگردد و مثل همه خوانندگان برای دریافت مجوز فرآیند قانونی را طی کند، با واکنش‌های زیادی در افکار عمومی و رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.سخنگوی قوه قضائیه گفت: به صراحت اعلام می‌کنیم که نگاه قوه قضائیه استفاده از ظرفیت همه دلسوزان به این آب و خاک و بازگشت همه علاقمندان به وطن است و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم
گفته می شود کابینه پاکستان در جلسه‌ای به ریاست نخست‌وزیر پیشبرد امور این کشور، انجام اقدامات لازم برای احیای کامل روابط دیپلماتیک با ایران را تأیید کرد. این اقدام در شرایطی صورت گرفت که «جلیل عباس جیلانی»، وزیر امور خارجه پاکستان قبل از نشست کابینه گفته بود اسلام‌آباد مایل به تشدید تنش‌ها با ایران نیست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*