پیامک

 

سلام چرا شعب صندوق کار آفرینی امید در برخی از شهرستان های خراسان جنوبی تعطیل شده است تعطیلی صندوق کار آفرینی امید که در حوزه تسهیلات اشتغالزایی خرد و خانگی فعال می باشد موجب نگرانی مردم در شهرستان شده است. 
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ما اهالی روستای رضویه با ۲۵ خانوار جمعیت در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز بخش دیهوک از نعمت دریافت شبکه های تلویزیونی و اینترنت محروم هستیم.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چهار راه غفاری به دلیل قرارگرفتن فروشگاه اتکا ، اداره گمرک، بازار روز غفاری، جاده زاهدان، بلوار شهید ناصری، مسیر تردد وسایل خیابان های ظفر ، پیروزی، بهمن، نارون ، اردیبهشت و… به شدت زیر بار ترافیکی است . تسریع دادن به بازگشایی معبر بلوار پیامبراعظم (ص) ، از میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس ، قطعا و یقینا منجر به کاهش بار ترافیکی چهار راه غفاری خواهد گردید وباتوجه به الحاقی ۴۵۰ هکتاری پادگان و الحاقی ۲۶۰ هکتاری اخیر ؛ این معبر برای توزیع جریان ترافیک اهمیت زیادی دارد.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت فرماندارمحترم شهرستان درمیان جناب مهندس فرجامی فرد باتوجه به اینکه یکی ازکانون های تراکنش جمعیتی این شهرستان نوغاب درمیان می باشد وتراکنش آن ازشهرهای درمیان بالاتراست صندوق اخذرای ازگذشته بیشتردرنظر گرفته شودتابتوانند شهروندان به راحتی رای خودرا به صندوق بیندازندباتشکرشهروندازنوغاب درمیان
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام  بارها و بارها در مورد ترافیک میدان قدس پیام داده شده و متاسفانه  اقدامات اساسی نبوده است و عزمی در مورد حل مشکل این میدان که با نصب چراغ راهنمایی مرتفع میشود نیست. حد اقل به فکر نصب یک پل نرسیده به میدان در قسمت میلان مسجد امام حسین(ع) بشوید تا عابران برای عبور از عرض خیابان خطری متوجه شان نباشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*