گفته می شود

گفته می شود ریاست یکی از قوای سه‌گانه برای قالیباف که بارها از مسیر تصدی کرسی قوه مجریه دست خالی بازگشته به‌نظر امر مغتنمی به حساب می‌آید و البته در مقابل می‌تواند به اهرمی برای چانه‌زنی‌ او با دولتی‌های مخالف ریاستش تبدیل شود؛ چانه‌زنی و انتخاب از میان دو گزینه «قالیباف رییس مجلس» یا «قالیباف یک نماینده عادی که ممکن است کاندیدای ریاست جمهوری شود» انتخابی سخت و پرهزینه برای هر دو سوی میز مذاکره خواهد بود.

 

 

 

 

گفته می شود قرار بر این بود که بانک‌ها در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم و در راستای تحقق مهم‌ترین وعده اقتصادی دولت جدید، یعنی سال ۱۴۰۰، در مجموع ۳۶۰ همت برای تامین مالی پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص دهند؛ موضوعی که در پایان سال ۱۴۰۰، با درصد بسیار ناچیزی همراه شد، به گونه‌ای که تنها رقمی در حدود ۵ هزار میلیارد تومان از ۳۶۰ هزار میلیارد تومان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شد و این روند ناامید کننده در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز تداوم داشت.

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب در دیدارِ قاریان اعزامی به حج ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه برخی از زائران ثبت‌نامی تا زمان اعزام به حج حدود ۳۰ سال در نوبت خواهند بود، میانگین سنی ۳۵ سال برای قاریان حج امسال را یادآور شد و افزود: «افرادی که در سال ۸۵ برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند، همچنان در صف هستند و برخی از آن‌ها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند، ولی شما که با قرآن معامله کرده‌اید برای این سفر انتخاب شده‌اید.»

 

 

گفته می شود زوی زیلبر، کارشناس نظامی اسرائیلی در گفت‌و‌گو با یکی از شبکه‌های تلویزیون اوکراین گفته اوکراین اطلاعات پهپادهای شاهد ۱۳۶ روسیه که از روی ایران کپی کرده را بر اساس لاشه‌های به دست آمده، به اسرائیل داده است.
گفته می شود علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس یازدهم، با اشاره به بررسی مجدد طرح صیانت در مجلس گفته «من درباره این موضوع معطل نیستم، اما بیشترین ظلم را آقای رشیدی کوچی، به مجلس و کشور و نظام جمهوری اسلامی کرد. او به دروغ طرح صیانت را طرح فیلترینگ عنوان کرد در حالی که این طرح دقیقا نقطه مقابل فیلترینگ بود.»
گفته می شود سخنگوی قوه قضائیه در خصوص درخواست ابطال مصوبه مزد ۱۴۰۳ از سوی دیوان عدالت اداری گفته تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات ‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی های لازم صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

گفته می شود مدیرعامل انجمن بیماران تالاسمی ایران در خصوص وضعیت داروی تالاسمی در کشور گفته در حال حاضر بیمار در تهران نمی‌تواند داروی خود را تامین کند. حتی در مراکزی که داروها را به صورت قاچاق یا آزاد عرضه می‌کنند نمی‌توان دارو را پیدا کرد؛ پس اینکه تنها به صورت شعاری گفته شود که کمبود دارویی وجود ندارد، فقط نمک بر زخم بیماران می‌زند.

 

 

 

گفته می شود رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!»

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفته آقای نصیری آن زمانی هم که در کیهان و پیش آقای شریعتمداری بود و جاهای عمومی کشور در دست آنان قرار داشت، فضاحتی علیه شخصیت‌های ملی، مذهبی و فرهنگی به وجود آورد و آن همه توهین، ناسزا و تهمت علیه آن افراد زد که آن زمان هم معلوم بود که ایشان تعادل ندارد. در حال حاضر هم به دنبال همان مسیر است فقط ورق را برگردانده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*