گفته می شود

گفته می شود نمایندگان مجلس طی چند روز گذشته در خصوص موضوعات متعددی به ۱۲ وزیر تذکر کتبی دادند که توسط هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

 

 

 

گفته می شود بر اساس اخبار واصله از یک منبع آگاه، با توجه به وضعیت شکننده سیاسی در گواتمالا و همچنین وجود گزارش هایی مبنی بر احتمال وقوع شرایط امنیتی در این کشور، سفر آقای محمود احمدی نژاد به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک مقام رسمی سیاسی به گواتمالا لغو شده و به ایشان نیز توصیه شده با توجه به تحریم های بین المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهند.

 

 

 

گفته می شود  سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه  گفته که آمریکا قصد دارد تا آخرین نفر از اوکراینی‌ها به مسلخ بکشاند.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین اظهار داشت که غرب نیت خود برای تداوم جنگ اوکراین تا آخرین نفر را پنهان نمی‌کند و همچنان از نظامیان کی‌یف به عنوان سربازان ارزان‌قیمت بهره می‌برد.

 

 

 

گفته می شود سردار قاسم رضایی گفته مأموریت گشت‌های هدفمند، برخورد با جرایم آشکار مثل سرقت و زورگیری است. وی با اشاره به آغاز به کار گشت‌های هدفمند از روز پنج شنبه در تعدادی از استان‌های مختلف کشور، افزود: این طرح در مرحله اول در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، البرز، تهران بزرگ، کرمانشاه، غرب استان تهران و…، اجرا می‌شود.

 

 

 

گفته می شود وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه پیگیر مطالبات فرهنگیان هستیم و به زودی این بخش جبران خواهد شد، گفته فوق العاده معلمان به ویژه معلمان ابتدایی هم مورد توجه ما قرار دارد.

 

 

 

گفته می شود کمبود معلم به حدی وسیع و بحرانی است که به رغم اتخاذ تدابیر اضطراری و ویژه، تا سه دهه بعد رفع شدنی به نظر نمی‌رسد! با شروع سال تحصیلی، بار دیگر بحث کمبود‌های وزارت آموزش و پرورش داغ شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. کمبود‌هایی که در راس آنها، کمبود معلم قرار دارد که موجب شده بسیاری از کلاس‌های درس بلاتکلیف باشند و مسئولان بکوشند با اتخاذ تدابیر اضطراری و ویژه، رفع کمبود‌ها را در دستور کار قرار دهند.

 

 

 

گفته می شود ولودیمیر زلسنکی که برای شرکت در اجلاس جامعه سیاسی اروپایی به اسپانیا سفر کرده است روز پنجشنبه به خبرنگاران گفته اوکراین برای زمستان به سپر دفاعی بیشتری نیاز دارد چون ما مورد حملات موشک‌های مختلف روسیه و پهپادهای ایرانی قرار خواهیم گرفت.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*