گفته می شود

 

 

گفته می شود سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «به تازگی برخی رسانه ها و کاربران فضای مجازی مدعی بازداشت فرزندان یکی از مسئولان ارشد دستگاه قضا شده اند؛ آیا در این زمینه توضیحاتی دارید؟» گفت: این خبر مدتی است مطرح شده و باید عرض کنم که چنین پرونده ای در قوه قضاییه تخت رسیدگی است. قوه قضاییه با جدیت و صلابت و بدون هیچ تبعیضی به هر پرونده ای که مطرح باشد رسیدگی می کند. به این ترتیب، به این پرونده هم رسیدگی خواهد کرد و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. نگاه قوه قضاییه، نگاه ضابطه مند و شفاف و روشن و مطابق قوانین شرعی و قانونی خواهد بود.

 

 

 

 

گفته می شود داده‌های رسمی از نبض اجاره‌بها در کشور نشان می‌دهد، از ابتدای سال تاکنون، هزینه اجاره‌نشینی (با لحاظ میانگین رشد نقطه‌ای شاخص اجاره مسکن در ماه‌های گذشته از سال‌جاری)، ۵/ ۳۸درصد نسبت به نیمه اول پارسال افزایش پیدا کرده که از سطح تاریخی خود بیشتر است. تب بالای اجاره‌بها در شرایطی است که بازار خرید مسکن با «افت قیمت یا ثبات قیمت‌ها» روبه‌رو شده است

 

 

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفته لغو روادید با دیگر کشورها از هفته قبل آغاز شده و کشورها به پنج دسته تقسیم و در اولویت لغو روادید قرار گرفتند.

 

 

گفته می شود مهمترین رکن سیاست قفقازی ایران باید توسعه و تحکیم روابط با ارمنستان باشد. به رغم دلایل بسیاری که سال هاست برای اهمیت روابط ایران و ارمنستان از سوی متخصصان مسائل منطقه قفقاز بیان می‌شود، ظاهرا یک نفوذ و اصرار عجیبی در دستگاه سیاستگذاری ایران برای تکرار و ادامه سیاست‌های اشتباه در منطقه وجود دارد که کاملا هم روشن است به نفع توسعه طلبی جمهوری آذربایجان و ترکیه است.

 

 

 

 

گفته می شود  محسن برهانی از عضویت در هیأت علمی دانشگاه تهران تعلیق شد. برهانی در ترم جدید تدریس نخواهد داشت. دقایقی پیش دکتر محسن برهانی در حساب توییتری خود راجع به تعلیق از عضویت و ممنوعیت از تدریس در دانشگاه تهران نوشت: «شروع سال تحصیلی و عدم تدریس پس از ۱۹ سال. زمانی که پا در مسیر دفاع از حقوق ملت گذاشتم، همه چیز را پیش‌بینی می‌کردم؛ هجمه به آزادی، شغل و اعتبار. کم‌کم پیش‌بینی‌ها در حال تحقق است و برهانی با چشمانی باز، انتخاب کرد و اینک؛ هجمه به شغل و تعلیق غیرقانونی استادی رسمی-آزمایشی از عضویت در هیأت علمی دانشگاه تهران؛ متاعی ارزشمند که چه بهتر برای دفاع قانونی و شرعی از حقوق ملت فدا شود.»

 

 

 

 

 

گفته می شود شاخص کل بورس مانند روز‌ها و هفته گذشته روند نزولی داشت و با کاهش حدود ۳۰۰۰ واحدی، روی دو میلیون و ۹۷ هزار واحد ایستاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*