گفته می شود

گفته می شود در پی اعلام رسانه‌ای ساخت واحد‌های مسکونی ۲۵ متری در تهران، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن کوچک مقیاس در شهر تهران را تکذیب کرد.

 

 

گفته می شود مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه  درباره آخرین جزییات پرونده مهدی یراحی گفته پرونده‌ای در دادسرای تهران تشکیل شده است. اتهام وی تشویش اذهان عمومی و ساخت و انتشار فیلم‌هایی برخلاف عفت عمومی است. وی در ادامه افزود: پرونده نامبرده پس از تفهیم اتهام و تحقیقات مقدماتی با صدور قرار جلب دادرسی و متضمن کیفرخواست به دادگاه صالح ارسال شده است. در حال حاضر وی بر اساس قرار تامین بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد.

 

 

گفته می شود یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۱ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز شده است.

 

 

 

گفته می شود شهره قمر بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی از آزادی اش پس از ۴۲ روز خبر داد. این بازیگر در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستندکه موجب اشاعه حس ناامنی روانی در جامعه شده بود، بازداشت شده بود.

 

 

 

 

گفته می شود بانک چین (BOC)، یکی از چهار بانک تجاری بزرگ دولتی چین، اولین شعبه خود را در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، افتتاح کرد. چین، از این راه، استفاده از یوان را در امور مالی و تجاری گسترش خواهد داد.

 

 

 

 

 

گفته می شود احمد زیدآبادی فعال سیاسی و رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشته «دست نگه داشته بودم تا در باره “وضعیت علمی” حاج سعید حدادیان تحقیقی کنم و سپس در مورد تدریسش در دانشکدۀ ادبیات دانشگاه تهران چیزی بنویسم. اما امروز که تجلیل حسین شریعتمداری از “موقعیت ممتاز علمی” او را در کیهان خواندم، مطمئن شدم که احتمالاً بهرۀ آقای حدادیان از ادبیات، نباید چیزی بیش از اخلاق و ادب حرفه‌ای آقای شریعتمداری در امر روزنامه‌نگاری باشد! وقتی حسین شریعتمداری مسئول مهمترین بنگاه مطبوعاتی کشور باشد و حسین‌الله کرم و صادق کوشکی هم در دانشگاه تهران علوم سیاسی تدریس کنند، چرا تدریس سعید حدادیان در دانشکدۀ ادبیات باید این همه عجیب و غریب جلوه کند؟»

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی اقتصادی دولت در خصوص فرار‌های مالیاتی پزشکان از طریق کارت به کارت در مطب و مصوبه وعده کاهش مالیات این قشر توسط وزیر بهداشت گفته موضوع کاهش مالیات پزشکان، خبر و مساله جدیدی نیست؛ اما دو مساله در این خصوص قابل توجه است؛ نخست قانون گذاری در خصوص مالیات پرداختی گروه‌ها و قشرهای مختلف از جمله پزشکان و دوم مبارزه با فرار‌های  مالیاتی، که هر یک شرایط خاص خود را دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*