گفته می شود

 

 

گفته می شود کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به اعتراف افسر پلیس لندن به جرایم جنسی و سکوت رسانه‌های معاند فارسی زبان، عنوان کرد: کجا هستند بی. بی. سی فارسی و ⁧‫تروراینترنشنال که کوچکترین گزارشی ارسال کنند تا چه رسد به حمایت از قربانیان؟

 

 

 

گفته می شود رییس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی در سال جاری ۲۹۰ فقره جرم مالیاتی ثبت کرده که ۶۳ مورد از آنها به صدور حکم منجر شده است، گفت: در چند فقره اول پرونده‌های فرار مالیاتی شرکت‌های صوری، حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی به تشخیص سازمان امور مالیاتی وجود داشته است

 

 

گفته می شود عیسی کلانتری گفته تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست، ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود، ولی نتوانستند. مثل همین محیط‌ زیستی‌هایی که در زندان هستند؛ اول اعدام داده بودند که با لطف رییس وقت قوه قضاییه که آقای رییسی بود، تبدیل شد به ۸ سال زندان شد. خود وزارت اطلاعات رسما گزارش داد که این‌ها جاسوس نیستند؛ بالاخره یا وزارت اطلاعات دروغ می‌گوید یا دیگران.

 

 

 

گفته می شود مدیرمسئول روزنامه کیهان با توجه به بازداشت و زندانی کردن «حمید نوری» در سوئد گفته سوئدی‌ها باید بدانند همانگونه که افرادی همچون رهبر گروه ترورسیتی الاهوازیه را به ایران منتقل کرده و مجازات کردیم، همین کار را می توانیم با مأموران امنیتی شما انجام دهیم.

 

 

گفته می شود پروانه سلحشوری، نماینده سابق مجلس نوشته از فعالیت رسانه‌ای منع شده ام. وکلای من تضمیمن داده اند که فعالیت نکنم و دیگر نباید بنویسم.

 

 

 

گفته می شود در حالی که تنها یازده ماه از حضور سیدصادق حسینی به عنوان رئیس سازمان حج و زیارت می‌گذرد، شنیده‌ها حاکی از تغییر ریاست این سازمان است.

 

 

گفته می شود دیده‌بان ایران نوشته عسل اسماعیل‌زاده از آزادی همسرش به قید وثیقه خبر داد. عسل اسماعیل‌زاده همسر مدیر مسئول سایت دیده‌بان ایران اظهار داشت: سعید سیف علی غروب دوشنبه ۲۶ دی ماه با قرار وثیقه یک میلیارد تومانی آزاد شد. گفتنی است، مدیر مسئول سایت دیده‌بان ایران روز شنبه هفدهم دی ماه پس از چند بار احضار به دادسرای اوین بازداشت شده بود.

 

 

گفته می شود «شرق» از آزادی میلاد علوی، خبرنگار بازداشتی خبر داد. میلاد علوی خبرنگار شبکه شرق که یازده دی‌ماه با حضور در دادسرای اوین بازداشت شده بود به قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

 

 

 

 

گفته می شود علیرضا زاکانی شهردار تهران در یک برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه افق پخش شد، با اشاره به مشکلات و آثار تحریم ها بیان کرد: کمتر از ۲۰ درصد مشکلات امروز ناشی از تحریم است؛ مدیریت شهری را در حالی تحویل گرفتیم که شهرداری تهران دو سال و نیم در تنش مالی به سر می برد و حتی سال ۹۹ برای پرداخت حقوق کارکنان خود نیز مجبور به دریافت قرض شده بود اما در ۱۶ ماه گذشته ما یک ریال برای اداره شهر قرض نگرفتیم.

 

 

گفته می شود وبسایت رسمی حسن روحانی آزمایشی آغاز به کار کرد. این پایگاه اطلاع‌رسانی، علاوه بر انتشار اخبار و مواضع رسمی حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران، کارنامه دولت تدبیر و امید را نیز مرور می‌کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*