گفته می شود

 

گفته می شود این روز‌ها مردم شاهد رکوردشکنی‌های بی سابقه در بازار ارز و طلا و سکه هستند. از جهش نرخ دلار به کانال ۳۸ هزار تومان تا خیز سکه برای فتح کانال تاریخی ۱۹ میلیون تومان؛ مسیری که باعث شده تا فضای هیجانی بیش از هر زمان دیگری در این بازار‌ها شکل بگیرد.

 

 

گفته می شود در حالی قرار است مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از اواخر بهمن ماه به صورت رسمی استارت بخورد که کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی پیش قطر را به عنوان میزبان معرفی کرد. به این ترتیب ۴ بازی مرحله یک هشتم، ۲ دیدار یک چهارم و تک بازی نیمه نهایی در منطقه غرب به میزبانی کشور قطر انجام می‌شود.

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی به زبان چینی بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران تاکید کرد و گفته در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.

 

 

 

 

گفته می شود سه تن از دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی با پیگیری مسئولان این دانشگاه‌ها آزاد شدند.

 

 

 

گفته می شود نیکزاد اعلام کرده اینکه چین بخواهد با کشورهای همسایه‌ کار کند، هیچ اشکالی ندارد. شخصا اعتقادی ندارم که چین بخواهد پشت پا به قراردادهای منعقده اش با جمهوری اسلامی ایران بزند. حرف ما با کشور عربستان است که به هیچ وجه حق دخالت در مباحث داخلی جمهوری اسلامی ایران را ندارد و نباید از مباحث تجاری و قراردادهای اقتصادی جهت مباحث منطقه‌ای سوء استفاده کند.

 

 

 

گفته می شود رحیم‌پور ازعدی گفته در دوران شاه معترضین خیلی شکنجه شدند، اما حاضر نشدند کوچکترین توهینی به امام انجام دهند تا آزاد شوند، اما ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر در بازداشتگاه گریه می‌کردند تا آزاد شوند، در زمان ما کسی در زندان گریه نمی‌کرد، مطالعه می‌کردند، روزه مستحبی می‌گرفتند نترس بودند.

 

 

 

 

گفته می شود در پایان معاملات امروز بازار توافقی ارز، هر اسکناس یورو در صرافی‌های مجاز به رقم ۴۰۱۹۸ تومان رسید که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۳.۲۲ درصد افزایش دارد.

 

 

 

گفته می شود در حالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود، آخرین اخبار از تعویق این فرایند حکایت دارد و زمان پرداخت آن مشروط به زمان پرداخت سود از سوی شرکت‌ها شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*