گفته می شود

گفته می شود مسعود پزشکیان گفته در مورد ماده ۱۵ قانون اساسی وقتی اصرار می‌کنیم می‌گویند شما پان‌ترکیسم یا پان‌کردیسم هستید، اگر قانون اساسی مشکل دارد باید آن را اصلاح کنیم و حتی قانون می‌گوید بازداشت شده‌ها را فقط می‌توانید ۲۴ ساعت نگه دارید بیشتر از آن جرم است، اما اعتراض کنید شما را هم می‌گیرند و وقتی جایی هم اعتراض می‌کنیم برچسب به آدم‌ها می‌زنند تمام این اتفاقات که موجب می‌شود ما بهانه به دشمنان بدهیم و اجازه دهیم از این بستر استفاده کنند.

 

 

گفته می شود در شرایطی که فشارهای ضد ایرانی آمریکا در زمینه‌های مختلف ادامه دارد، تلاش واشنگتن در پایگاه نظامی خود در کویت برای مقابله با توان پهپادی ایران خبرساز شده است. یک پایگاه آمریکایی گزارش داده، پایگاه هوایی «علی‌السالم» در کویت در پیامی ـ که تماماً با حروف بزرگ انگلیسی نوشته شده ـ از همه خواسته «هنگام دیدن پهپاد، فوراً نیروهای امنیتی را خبر کنید.»

 

 

گفته می شود «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، روز دوشنبهاز ایالات متحده آمریکا خواست تمامی تحریم های غیرقانونی علیه ایران را در اسرع وقت و به نحو بازگشت ناپذیر رفع کند. رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه گفت: «واشنگتن سیاست فشار حداکثری را در ارتباط با ایران کنار نگذاشته است.»

 

 

 

 

گفته می شود سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد، واکنش‌های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی، این اقدام را نشانه‌ای از اصلاح برخی از رویکرد‌های ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده است.

 

 

 

گفته می شود انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که با نام “صریح و شفاف برای آینده دختران ایران”، در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: من نگفتم گشت ارشاد نداریم، من گفتم چیزی به اسم گشت ارشاد نداریم؛ ما پلیس امنیت اخلاقی داریم.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جایگزین گشت ارشاد، در واکنش به صحبت‌های دادستان کل کشور، عنوان کرد: «عمل ارشاد، اهل و متخصص می‌خواهد. ناجا متخصص ارشاد نیست چراکه نه فرصت و تخصصش را دارد و نه امکانش را. به همین دلیل، وقتی به ارشاد ورود می‌کند، منجر به تنش می‌شود.»

 

 

گفته می شود خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفته بحث عفاف و حجاب در کشور یک مطالبه مردمی و عمومی است و به صورت کلی دارد تصمیماتی در ارتباط با عفاف و حجاب گرفته می شود و انشاءالله در یک چهارچوب نوین تر، با استفاده از تکنولوژی هایی که در این زمینه هست و با فضایی که یک طرفه نباشد، انجام شود؛ اما گشت های امنیت اخلاقی و اجتماعی که برقرار بوده با دستور دادستانی و مرجع قضایی توسط فراجا انجام می شده و الآن مأموریتش تمام شده است.

 

 

 

گفته می شود رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی گاوداران ضمن اشاره به اینکه تاکنون دامی صادر نشده است، گفته مشکلی در تامین نهاده دامی نداریم. در حقیقت نهاده به میزان کافی وجود دارد، ولی نقدینگی نیست و چون صادراتی نیست دامداران تحت فشار قرار گرفته‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*