گفته می شود

گفته می شود وحید جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفته به ۴۵ نمایندگی ایران در خارج از کشور حمله شده که در ۱۱ مورد، با سلاح گرم و کوکتل مولوتوف بوده است.

 

 

گفته می شود علی مطهری در ادامه جدال توییتری خود با حسین دهباشی روزنامه نگار در توییتی دیگر نوشت: آقای حسین دهباشی برای توجیه کار دانشجویانی که در تجمع خود دشنام‌های رکیک داده بودند، با اشاره به توییت انتقادی من به سه مورد از دوره نمایندگی بنده استناد کرده‌اند که هر سه مورد باطل است.کلمه پفیوز اصلا در مجلس شنیده نشد، کف گرگی هم اصلا اتفاق نیفتاد، آن جمله هم به مزاح به دانشجوی پسر گفته‌شده بود نه دانشجوی دختر. هر سه مورد شیطنت یک خبرگزاری بود.اگر «تاریخ شفاهی» آقای دهباشی از همین قبیل باشد قابل استناد نیست.

 

 

 

گفته می شود رسایی نماینده سابق مجلس از رئیس جمهور به خاطر وضعیت بورس انتقاد کرد. رسایی در کانال تلگرامی نوشت:آقای رییسی! از ابتدای دولت شما که ارزش بورس ۲۲۴ میلیارد دلار بود، امروز ارزش آن به ۱۴۱ میلیارد دلار رسیده! شما وعده دادید #بورس اولویت اول شما خواهد بود، ظاهرا فراموش کرده‌اید!

 

 

گفته می شود منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفته در موضوع قدرت خرید صرفا نباید گفت مردم نمی‌توانند خودرو بخرند، مردم خیلی چیزهای دیگر هم نمی‌توانند بخرند. از درآمد سرانه حدود ۷۰۰۰ دلار به ۲۵۰۰ دلار رسیدیم. پس قدرت خرید پایین آمده است. ۵۰ سال است در صنعت خودرو هستیم ولی نصف آن مانند دوره جنگ و قبل انقلاب متوقف بوده است؛ بعد انقلاب قطعات پیکان را هم به ما نمی‌دادند.

 

 

گفته می شود مردم اینستاگرام را به این دلیل انتخاب کرده‌اند که برندهای داخلی ایران دیر به میدان آمده‌اند و مردم به فعالیت در اینستاگرام و واتساپ عادت و سرمایه‌گذاری کرده‌اند، جایگزین داخلی معتبر و برابر به‌لحاظ فنی را نمی‌یابند، اعتماد به برندهای موجود داخلی ندارند و افراد حقیقی و حقوقی بین‌المللی در اپ‌های داخلی نیستند و به آن‌ها نخواهند پیوست.فیلتر دائمی شبکه‌های اجتماعی خارجی که حدود ۵۰ میلیون کاربر و میلیون‌ها تن از آن ارتباط ارتزاق می‌کنند در حرف کار سختی ‌نیست، اما بدانیم که اولا ارتباط و تکنولوژی‌های ارتباطی را نمی‌توان فیلتر کرد، ثانیا اگر هدف مدیریت نسل Z است، فیلترشکن‌های آنها همیشه روشن است. علل همه اغتشاشات هم شبکه‌های اجتماعی نیستند.

 

 

 

گفته می شود پیش بینی می‌شود، ارزش بازار جهانی صنعت حذف خالکوبی در سال ۲۰۲۷ میلادی به ۸۰۰ میلیون دلار برسد.بر اساس یک تحلیل صورت گرفته، پیش بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی صنعت حذف خالکوبی در سال ۲۰۲۷ میلادی به ۸۰۰ میلیون دلار برسد در حالی که در سال ۲۰۱۹ میلادی ارزش این بازار ۵۰۰ میلیون دلار بود. حدود ۴۰ درصد از این بازار در امریکای شمالی است و در اروپا نیز روش‌های پاکسازی لیزری به شدت در حال افزایش است./

 

 

 

گفته می شود مقامات نیوزلندی گفته‌اند، تافر ریچ‌وایت و بریجیت تاک‌وری،‌ دو شهروند این کشور که گفته می‌شود اینفلوئنسر بوده‌‌اند و حدود چهار ماه پیش، پس از ورود به ایران مفقود شدند، ایران را ترک کردند.نخست‌وزیر نیوزلند چهارشنبه گفت که دولت این کشور چندماه «سخت در تلاش بود» تا از خروج امن این زوج اطمینان حاصل کند

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*