گفته می شود

گفته می شود عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: بعضی‌ها معروف را نمی‌شناسند و رفتارشان بزرگترین منکر است. یک نفر باید آن‌ها را نهی کند از رفتارشان که با رفتار غلط در این حوزه وارد می‌شوند و ضربه‌ای که به اساس دین می‌زنند بالاتر از هر ضربه‌ای است.

 

گفته می شود جمشید حمزه زاده رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت: ما از شش ماه پیش اعلام کردیم که با بیست هزار تخت برای هر نفر شب آمادگی پذیرش مسافران جام جهانی قطر را داریم؛ اما تا الان یک نفر هم رزرو نداشته است. او ادامه داد: ما امسال گردشگری ورزشی خارجی نداریم. اعلام شده کسانی در ایام جام جهانی اجازه ورود به خاک قطر را دارند که حداقل بلیت یکی از بازی‌ها را داشته باشند. متأسفانه به دلیل عدم هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، ما موفق به دریافت سهمیه و فروش بلیت نشدیم.

 

 

گفته می شود مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادعا کرد، در صورت استفاده روسیه از سلاح هسته‌ای علیه اوکراین، ارتش روسیه با پاسخ نظامی غربی «نابود خواهد شد.»

 

 

گفته می شود جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که دولت او سیاست موسوم به «فشار حداکثری» علیه مردم ایران را ادامه داده در بیانیه‌ای به حمایت از اغتشاشات پرداخت و مدعی شد که او «در کنار مردم ایران ایستاده است.»

 

 

گفته می شود «کریس کونز»، سناتور دموکرات آمریکایی در مصاحبه‌ای گفت، دولت و مجلس سنای آمریکا ممکن است در واکنش به حمایت عربستان از طرح کاهش تولید نفت، فروش تسلیحات به عربستان را متوقف می‌کنند.

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در حوزه دانش آموزی و دانشجویی به ندرت بازداشتی داریم و جز موارد خاصی که ارتباط با برخی شبکه‌های معاند خارج از کشور داشتند، بازداشتی نداریم که آن هم با اسناد و مدارک، دوستان افراد را فراخوانده‌اند و در حال بازجویی هستند.

 

 

 

گفته می شود مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کلیپ منتشر شده در شبکه‌های معاند پیرامون عملکرد مأموران پلیس در دستگیری خانمی که از محرکان تجمعات اخیر در میدان آرژانتین بوده است، اعلام کرد: با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و تلاش و دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند، دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است.

 

گفته می شود کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری جنگ سایبری را خط مقدم مقابله با فتنه دانست و یادآور شد: در جهاد سایبری باید فعال و توانمند شد تا بتوانیم شبکه ملی اطلاعات را هر چه سریعتر راه بیندازیم و این یک واجب شرعی است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*