گفته می شود

گفته می شود دبیر علمی سی و نهمین کنگره انجمن روانپزشکان ایران با اشاره به آموزش های مجازی، مشکلات اجتماعی و اقتصادی وارده شده از دوران کرونا و پس از آن، که سلامت روان دانش آموزان را نیز تحت الشعاع قرار داده است، بیان داشته متاسفانه افزایش افسردگی، اضطراب و زود رنجی را در سنین دانش آموزی بیشتر شاهد هستیم.

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اکثر دانشجویان دستگیرشده با پیگیری‌های وزارت علوم و دستگاه‌های امنیتی آزاد شدند، اعلام کرده کلاس‌های درس در دانشگاه‌های کشور به صورت حضوری برگزار شده است و به همین شکل ادامه خواهد یافت.

 

 

 

گفته می شود صطفی میرسلیم، نماینده مجلس از اینکه کاهش قطعی برق در تابستان به قیمت قطعی برق صنعت تمام شده است، انتقاد کرد.سید مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس در توییتی نوشته «از وزارت نیرو متشکریم که در تابستان قطعى برق خانگى را به حداقل رساند اما باید شفاف مى گفت که به قیمت قطع برق صنعت بوده تا مردم خود ترجیح مى دادند تولید صدمه نخورد و آینده و پیشرفت کشور به مخاطره نیفتد.»

 

 

 

گفته می شود غلامرضا نوری قزلجه نماینده مجلس گفته شنیده شده است اینستاگرام و برخی از پلتفورم‌ها قرار است فیلتر شوند، این اخبار خوشحال‌کننده نیست و امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد، زیرا این اقدامات جز این که بازار را برای فروش فیلتر شکن‌ها و VPN‌ها باز کند، کاری نمی‌کند.خرید و دانلود فیلتر‌شکن‌ها و VPN هنگامی که توسعه پیدا کند و مردم مجبور به استفاده از آن‌ها شوند، یک هزینه به هزینه‌های‌شان اضافه می‌کند. تاکنون هم ثابت شده با فیلتر شدن‌ها آن اهدافی که سیاست‌گذاران در پی آن هستند و تعقیب می‌کنند، به دست نمی‌آید و ما امیدواریم این کار را نکنند.

 

 

گفته می شود شروین حاجی پور بازداشت نشده و فقط تذکر گرفته است. خبرگزاری برنا نوشته علیرغم شایعات منتشر شده، شروین حاجی پور خواننده بازداشت نشده است و صرفا طی احظاری به او بابت تشویق به اغتشاش تذکر داده شده است.

 

 

 

گفته می شود مهراب قاسم‌خانی، فیلمنامه‌نویس در اینستاگرام خود با اشاره به صحبت‌های حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان، نسبت به هنرمندان معترض نوشت که چرا کسی این فرد را “احضار و بازداشت” نمی‌کند؟ مهراب قاسم‌خانی در این پست اینستاگرامی خطاب به مقامات پرسیده که آیا این ادبیات “توهین‌آمیز” نیست؟ و آیا این ادبیات مردم را “تحریک و خشمگین” نمی‌کند؟این نویسنده و طنزپرداز در انتها اشاره کرد که حسین شریعتمداری با این رفتار مردم را به “کف خیابان دعوت می‌کند”، زیرا به آن‌ها القا می‌کند که گفتگو و انتقاد تحمل نمی‌شود.حسین شریعتمداری امروز در روزنامه کیهان نوشت: حمایت شماری از هنرپیشه‌ها و ورزشکاران که از سفره گشاده و سخاوتمندانه این مرز و بوم چریده و به آلاف و علوف رسیده‌اند نیز جنایت آشکاری است که نباید بی‌پاسخ بماند.

 

 

گفته می شود بعد از افزایش قیمت مرغ در بازار، دولت توزیع مرغ منجمد تنظیم‌بازاری را توسط سازمان تعاون روستایی آغاز کرده است، به‌ طوری که هر کیلوگرم مرغ منجمد تنظیم‌بازاری ۴۵ هزار تومان توزیع می‌شود که ۱۵ هزار تومان کمتر از قیمت مصوب مرغ گرم است. وزن مرغ‌های تنظیم‌بازاری ۱.۹ کیلوگرم اعلام شده است که بر اساس توافق با سازمان تعاون روستایی با ماشین‌های یخچال‌دار درب منزل افراد تحویل داده می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که توزیع این محصول در تهران آزمایشی شروع شده است و برنامه برای توزیع این محصول در سایر استان‌ها نیز وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*