گفته می شود

گفته می شود بر اساس آمار ظرف یک‌سال گذشته ۱۶۰متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند. در همین مدت ۳۰هزار کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است. همچنین ظرف چهارسال گذشته ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.

 

 

گفته می شود عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: عملکرد طالبان در خصوص عدم پرداخت حقابه ایران ثابت کرد که نه فقط کشور افغانستان، بلکه دولت‌های خارجی دیگر و جریان‌های سیاسی مختلفی در این سیاست‌گذاری دخیل هستند.

 

 

گفته می شود رهبر جریان صدر در توصیه‌هایی به طرفداران خود گفت که توهین و تعرض به زائران ایرانی امری ممنوع و حرام است.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بسته بودن مرز‌های عراق و سرگردانی زائران اربعین از عملکرد وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انتقاد کرد و گفت: آقای ضرغامی! در تصویر زیبای اربعین شما کدام قطعه از تصویرید؟

 

 

گفته می شود علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکسوت فوتبال گفته اگر قرارداد آقای کی‌روش همین ماهی ۵٠٠ هزار یورو باشد، منطقی است، چون از کیسه مردم هم نباید برود، ولی متوجه شدیم با توجه به اینکه ایشان ۵ دستیار با خودش می‌آورد مجموع قراردادش رسیده به سقف ۹۰۰ هزار یورو. می‌خواهم بگویم آقای تاج! خداوکیلی به مسائل قضایی و رای و انتخابات کاری ندارم. شما اصول اخلاقی را رعایت نکردید؛ شما استعفا دادید و گفتید مشکل قلبی دارید. اگر واقعا مشکل داشتید نیازی نبوده برگردید. اگر نبوده هم که اصول اخلاقی را رعایت نکردید. فریب دادید مردم را. الان هم ضرری که متوجه فدراسیون و بیت‌المال کردید سر جایش است.

 

 

گفته می شود روزنامه آرمان ملی نوشته رسانه‌های اصولگرا و تندروی این جریان درباره حضور فرزند خزعلی سکوت کرده‌اند و تعداد معدودی از آن‌ها به انتشار توئیت‌های انسیه خزعلی بسنده کردند، اما در مواجهه با تحصیل پسر ابتکار در آمریکا چه کردند؟ در شرایطی که از حضور ابتکار در انتخابات هراس داشتند تحصیل پسر ابتکار در آمریکا را بهانه خوبی برای سیاه‌نمایی انتخاباتی قرار دادند و رسانه‌های دلواپس توئیتی را منتشر کردند که متعلق به دلواپسی دیگر است و در آن آمده است: تام کاتن سناتور ارشد و سرشناس آمریکایی توئیت جالبی را منتشر کرده است. او با اشاره به نقش معصومه ابتکار در تسخیر لانه جاسوسی با تمسخر گفته، فرزند همین آدم در آمریکا یا همان شیطان بزرگ مشغول تحصیل و زندگی است.

 

 

 

گفته می شود رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر ضرورت پرداخت مالیات به عنوان یک تکلیف شهروندی و واجب اجتماعی تاکید کرد و گفت: در بحث مبارزه با فرار مالیاتی و فساد باید تمرکز بر کسانی باشد که تاثیر بسیاری در شکل گیری این جرایم و مفاسد دارند و طبیعتا با تکیه بر اصل اهمیت، باید سراغ آن ۱۰ درصدی برویم که ۹۰ درصد فرار مالیاتی را شکل می‌دهند.  تاکنون بیش از ۷۰۰۰ شرکت صوری شناسایی شده و در تلاشیم که علاوه بر شناسایی این شرکت ها، ذی نفعان اصلی را که مرتکب فرار مالیاتی شده اند، نیز شناسایی و از آن‌ها مطالبه مالیات کنیم.

 

 

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده، معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفته تاکنون از وزارت گردشگری فردی به عنوان دبیر و جانشین شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه معرفی نشده است. بعد از تذکر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر گردشگری، ظاهرا جلسه‌ای به عنوان امر به معروف بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ خبر و گزارشی به ستاد داده نشده است. این زیبنده یک دستگاه فرهنگی در دولت مردمی و انقلابی به رغم تذکرات رئیس جمهور محترم نیست. برای تقویت دولت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، با هیچ مقام و مسئولی اهل مسامحه و مجامله نیستیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*