گفته می شود

گفته می شود ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد، عده‌ای در روستای ارزنه در خراسان رضوی شیشه خودرو‌ها را شکسته‌اند و آن طور که در ویدیو گفته شده، به این دلیل بوده که مردم در روز عاشورا به تفریح رفته بودند!

 

گفته می شود از هر ده ایرانی یک نفر حیوان خانگی دارد؛ چیزی بین ۶ تا ۸ میلیون حیوان خانگی از نوع سگ و گربه در کشور وجود دارد. تصور این‌که ما فکر کنیم داشتن حیوان خانگی فرهنگ غربی است کاملاً اشتباه است، این‌که الان تهران پل، تونل، پارک و خیابان دارد یعنی ما غربی شده‌ایم؟ بلکه شکل زندگی در شهرنشینی مدرن چنین وضعیتی را درست کرد. ببینید حیوانات قبل از صنعتی شدن کنار انسان‌ها زندگی می‌کردند و برای ما کارکرد‌هایی داشتند، اما جهان صنعتی شده کارکرد‌های حیوان را به دوش ماشین‌ها انداخت، مثلاً الان کشاورزی مکانیزه شده است، لذا زندگی از جریان محبت خارج شد، بنابراین انسان تصمیم گرفت با برگرداندن حیوان به جریان زندگی آن محبت را جبران کند.

 

 

گفته می شود در حالی که بسیاری از مردم در مخارج ماهانه خود مانده اند، افرادی هستند که برای سرگرمی کودک خود اسباب بازی‌های ۳۰ یا ۱۰۰ میلیونی می‌خرند. لگو: از حدود ۳۰۰ هزار تومان شروع و تا بیش از ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد. ماشین‌های شارژی: از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. عروسک‌های نوزادی: از ۳۰۰ هزار تومان شروع و تا بالای ۵ میلیون تومان. عروسک‌های باربی: از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و گاهی تا بیش از ۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در برخی موارد اسباب بازی‌هایی خریداری می‌شود که ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. هزینه‌ای که می‌تواند صرف خرید یک خودرو یا ودیعه خانه‌ای کوچک شود.

 

 

گفته می شود جواد کریمی قدوسی فعال سیاسی اصولگرا نوشته رییس جمهور محترم، تاکید دارم بنا بر مشاهدات عمومی جناب مخبر از توانایی لازم برای این جایگاه را ندارد؛ ایشان برای حفظ فردایش هزینه می کند و از قدرت مدیریت راهبردی تهی دست است و توانایی اقناع جامعه را ندارد. ماندن ایشان برای یک ساعت هم ضرر است.

 

 

گفته می شود به تازگی یکی از نمایندگان مجلس از تخلفات گسترده اتاق بازرگانی و پنهان کاری اعضای این اتاق از درآمدها و حساب‌های آن سخن گفته است. در صورت اثبات این موارد در تحقیق و تفحص مجلس، مشخص می‌شود که این نهاد به جای آنکه یاری‌گر بخش خصوصی باشد، به محملی برای سوءاستفاده عده‌ای معدود تبدیل شده است.

 

 

گفته می شود اعرافی امام جمعه قم با انتقاد از عملکرد طالبان در افغانستان در خصوص جلوگیری از برپایی مراسم‌ عزاداری ماه محرم ابراز داشته تذکر جدی به طالبان می‌دهیم که ایران با شما تاکنون حکیمانه رفتار کرده و سیاست کشور همین بوده است؛ اما از طالبان انتظار می‌رود که عقاید اهل سنتی که محبت اهل بیت علیهم السلام هستند و اعتقادات شیعیان را در برپایی مجالس عزاداری مورد توجه قرار دهد.

 

 

گفته می شود طبق حکم تفتیشی که به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد نقض احتمالی قانون مبارزه با جاسوسی منتشر شد، مأموران اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) اسناد «فوق محرمانه‌ای» را در جریان بازرسی از اقامتگاه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فلوریدا کشف کردند.

 

گفته می شود وزیر آموزش و پرورش گفتک ۸۰۶ هزار معلم تحت پوشش قانون رتبه بندی قرار می‌گیرند.

 

 

گفته می شود حجت الاسلام عبادی زاده گفته حجاب امر واجب شرعی و ضروری در دین اسلام است، به نحوی که اگر فردی منکر این موضوع شود و این انکار به خداوند بازگردد، یک نوع ارتداد محسوب می‌شود. یعنی کسی نمی‌تواند بگوید من مسلمان هستم، اما حجاب و نماز و روزه را قبول ندارم.

 

 

 

گفته می شود کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرده با توجه به تحولات سیاسی که پیش‌رو داریم (به‌ویژه بحران چین و آمریکا و تایوان)، به نظر می‌رسد با ادامه روند مذاکرات مطابق صحبت‌ها و تاثیر مثبت آن و همچنین افزایش عرضه ارز به بازار که منجر به کاهش ثبات و حتی کاهش نرخ ارز آزاد شده است، افزایش قیمت سکه و طلا دور از انتظار باشد، چون با توجه به وضعیت اقتصاد داخلی و افزایش ارزش ریال، شرایط مثبت و مساعد است و سبب شده این روزها نه‌ تنها شاهد افزایش قیمتها نباشیم، بلکه قیمت‌ها کاهش هم داشته باشند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*