گفته می شود

گفته می شود امام جمعه بوشهر بیان کرده هرچند سیستم تسهیلات بانکی مورد تایید رهبر معظم انقلاب و شورای نگهبان است و شرایط آن از حالت ربا خارج است، گرفتن این همه کارمزد از مردم درست نیست و باید وام‌ها و منابع بانکی برای حمایت از قشر محروم و کارآفرینی به کار افتند.

 

 

گفته می شود سید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره موفقیت دولت در تحقق شعار «گره نزدن سفره مردم به مذاکرات»، گفته  اکنون نظارت دولت کمرنگ شده است؛ قرار بود چهار قلم کالا گران شود، ولی دیدیم که بیشتر کالا‌ها گران شده است. قاعدتا بی تاثیر هم نیست. چرا که مراودات بانکی دچار چالش است، ولی نباید همه مسائل را به آن گره بزنیم بالاخره بخشی از ساز و کارهایش پیدا شده است و از بخش دیگرش هم باید عبور کرد.

 

 

 

 

گفته می شود انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفته به طور عام از زنان سینماگر معترض به خشونت در این عرصه و به طور خاص از دست اندرکاران این جریان دعوت کردیم تا به نشست معاونت آمده و مسائل خود را مطرح کنند. برخی از زنان سینماگر معترض به خشونت در این عرصه حاضر شدند و برخی دیگر در نشست حاضر نشدند چراکه ظاهرا این افراد را برای حضور در نشست تهدید کرده بودند.

 

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی گفته دولت بایستی هرچه سریعتر مذاکرات را تعیین تکلیف ، انتظارات تورمی را کنترل و با تشدید اقدامات احتیاطی، ریسک بانکها را کنترل و با فراهم ساختن امکان افزایش صادرات نفت از مسیر معمولی و کنترل کسری بودجه، فشار به پایه پولی و نقدینگی را کاهش دهد.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان بهزیستی کشور از وجود ۱۳ میلیون نفر حاشیه‌نشین در سطح کشور خبر داده و گفته این آمار تکان‌دهنده، نتیجه عدم توازن در توسعه و عدم اجرای طرح‌های تفصیلی پایدار در شهر‌هاست.

 

 

 

 

گفته می شود ‌خطیب جمعه تبریز اعلام کرده آمار‌های طلاق بسیار وحشتناک است. آل‌هاشم، امام جمعه تبریز گفته طبق آمار در سال ۹۴ برای طلاق، ۱۳.۱ درصد طلاق‌ها زیر یک سال اول زندگی، ۲۴ درصد در دو سال زندگی، ۳۳.۳ درصد زیر سه سال و ۴۰.۹ درصد زیر چهارسال و ۴۷.۳ درصد زیر پنج سال اول زندگی اتفاق افتاده است. این آمار‌ها بسیار وحشتناک است. طلاق در سال‌های اول زندگی نشات گرفته از انتخاب نادرست است. سن متوسط ازدواج دختران ایرانی ۲۵ سال شده است و متوسط سن اولین فرزندآوری بالای ۲۹ سال است و این نشان می‌دهد که دیگر او فرصت زیادی برای فرزندآوری دیگر ندارد.

 

 

گفته می شود رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد گفته تا آخر تیرماه همه مجوز‌ها و استعلام‌های لازم برای کسب و کار‌ها در درگاه ملی بارگذاری شده و از این طریق امضا‌های طلایی حذف می‌شود.

 

 

 

 

 

گفته می شود به دنبال انتشار کلیپی از رفتار‌های هنجارشکنانه برخی در برنامه تحت عنوان بزرگداشت روز جهانی اسکیت در شیراز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن چنین حرکت‌هایی، خواستار ورود قوای سه گانه در زمینه قانونگذاری و نظارت، روش مدیریت و اجرای قوانین عفاف و حجاب و حمایت از آمران، برای ممانعت از وقوع اینگونه مسائل شد.

 

 

 

گفته می شود  امام جمعه کرج خاطرنشان کرده در بحث نقض حقوق زنان و انواع خشونت‌هایی که علیه آن‌ها اعمال می‌شود، آمریکا در بین ده کشور نخست ناامن برای زنان در دنیاست. همچنین نقض حقوق پناهجویان، حریم خصوصی، حقوق مطبوعات و ده‌ها موارد دیگر از کارنامه نقض حقوق بشری در داخل آمریکاست.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس با اشاره به طرح درخواست استیضاح وزیر صمت در مجلس، بیان کرده اگر بخواهیم وضعیت موجود را بررسی کنیم همه معتقدیم که وضعیت خوبی حاکم نیست، شخص وزیر نیز به این موضوع اذعان دارد، اما اگر مسیر در حال طی شدن را ارزیابی کنیم از نظر بنده وزارت صنعت، معدن و تجارت مسیر غلطی را طی نمی‌کند. مسیر ما در حوزه صنعت و خودرو قابل قبول است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*