گفته می شود

 

گفته می شود سه بانک آینده، دی و سرمایه به عنوان بانک‌هایی که مجموعا بیش از چهل هزار میلیارد تومان زیان خالص داشته اند، تا به امروز برای ارائه لیست بدهکاران کلان خود به بانک مرکزی اقدامی انجام نداده اند.

 

 

 

گفته می شود استاندار تهران با بیان اینکه ۷۰ ثروت کشور در تهران وجود دارد، گفته این ظرفیت بسیار خوب پایتخت است، اما در این سال‌ها استفاده مناسبی از این ظرفیت‌ها نشده است

 

 

گفته می شود حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی تصریح کرده ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند. وی ادامه داد: آنچه در کف بازار می‌بینید اثر ترک اعتیاد است که اگر جامعه ۸ ماه این درد را تحمل کند، نتیجه و ثمرات آن را خواهد دید.

 

 

گفته می شود وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه وضعیت جمعیتی کشور بسیار ناجور است و ما فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم، گفته اگر در ۷ سال آتی کاری برای افزایش جمعیت نکنیم، بعداً قابل جبران نخواهد بود

 

 

 

گفته می شود واعظ آشتیانی تاکید کرده «لازم است که دولت در مقابل برخی وزرا که نمی‌توانند با اهداف دولت همخوانی داشته باشند، تعارف را کنار بگذارد.» وی ادامه داد: «خوشبختانه آقای رئیسی با کسی تعارف ندارد و مثل برخی روسای جمهور پای وزیر ناکارآمد نمی‌ایستد و مثل مثل آقای روحانی صبر نمی‌کند. به خاطر داریم که او در مقابل عملکرد آخوندی، صبر و بعدا اعتراف کرد که اشتباه کرده و وقت را از دست داده است. به نظر من آقای رئیسی حق بین‌المال را ضایع نکرده و پای وزرای ضعیف نمی‌ایستند.»

 

 

 

گفته می شود تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفته شک نکنید اگر لاریجانی می‌آمد، بدترین شکست عمرش را می‌خورد و ۵۰۰ هزار رای هم نمی‌آورد. حتی زمانی که جناح راست پشت سرش بود، به زور یک میلیون رای آورد.

 

 

گفته می شود محمد قربانی معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی امروز در نشست خبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شرکت آریا تجارت سهیل ارز از بانک مرکزی برای واردات نهاده گرفته، اما نهاده‌ای تحویل نداده است، گفت: این شرکت حدود ۳۵۰ هزار تن نهاده به صورت اعتباری از کشور‌های شمالی خریداری کرده و به مرور وارد کشور می‌شد، اما این شرکت هیچ ارزی حتی دلاری از بانک مرکزی تحویل نگرفته است.

 

 

 

گفته می شود وزیر راه و شهرسازی گفته نرخ سود تسهیلات ودیعه اجاره مسکن ۱۸ درصد است که ۵ درصد این ۱۸ درصد با سوبسید و ۱۳ درصد توسط مردم پرداخت می‌شود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*