گفته می شود

گفته می شود جلال رشیدی کوچی ادعایی را درباره برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت مطرح کرده است جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس نوشته برای دومین بار، با ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون آنکه اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان در خصوص واردات خوردو وجود داشته باشد، مصوبه مجلس بی‌اثر و اجازه واردات ۷۰۰۰۰ خودروی سواری از لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف گردید!
آیا ارتباط برخی از اعضای مجمع با خودرو‌سازان دلیل تصمیم است؟

 

 

 

گفته می شود با توجه به اتفاقات رخ داده در جریان بازی تیم ملی مقابل لبنان و راه ندادن تماشاگران خانم به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ادای توضیحات به مجلس شورای اسلامی فرا خوانده شدند.

 

 

گفته می شود مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری اظهار داشته پس از به روی کار آمدن طالبان ورود افغان‌ها به کشورمان از مرزهای رسمی به روزانه حدود ۵۰۰۰ نفر رسیده در حالی این رقم قبل از تحولات افغانستان چیزی بین ۷۰۰ و ۸۰۰ نفر در روز بود.

 

 

گفته می شود رضا کیانیان با اعلام حمایت از بیانیه زنان سینماگر در اعتراض به خشونت های جنسیتی در این عرصه گفته من از این بیانیه حمایت می‌کنم اما نکته مهم، باید تصریح کند که اکثریت مردان در سینما از این دسته نیستند و همچنین اکثریت زنان در سینما.

 

 

گفته می شود چیستا یثربی نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما در واکنش به بیانیه زنان سینماگر ایرانی در اعتراض به خشونت و آزارگری و اعمال قدرت بر زنان در محیط سینما در صفحه شخصی خود متنی را منتشر کرد. در این متن آمده است: «یک مشت دروغگوی ترسوی موقعیت طلب، چطور اکنون، جرات پیدا کرده‌اید ولی آن موقع به من گفتید: خفه شو! و آن مرحومه خانه سینما گفت: حرف بزنی؛ خودم ساکتت می‌کنم! پانزده سال با وحشت، پنیک و استرس زندگی کردم.

 

 

گفته می شود علی دایی در صفحه شخصی خود نوشت: «اتفاقات شرم آور و رفتارهای غیر انسانی صورت گرفته در ورزشگاه امام رضا در برابر بانوان فوتبال دوست کشورمان در هیاهوی قرعه کشی جام جهانی هرگز «فراموش» نخواهد شد. در تمامی موارد، حقوق زن و مرد برابر است. امیدوارم روزی فرا رسد که زنان و دختران ایرانی در آرامش و امنیت «آزادانه» به استادیوم ها بروند و اشک آنها برای شوق پیروزی تیم محبوبشان باشد نه در اثر اسپری فلفل، گاز اشک آور و… .»

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمریکا اگر در بازگشت به برجام صداقت دارد، پیش‌دستی کند و آن را به تصویب مجلسین خود برساند

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*