گفته می شود

 

گفته می شود یک نفر ۳ هزار مسکن مهر دارد! این جمله را امروز علیرضا جعفری، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در یک نشست خبری گفته و از سوءاستفاده‌هایی در این زمینه خبر داده است

 

 

گفته می شود یحیی آل‌اسحاق، رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفته «یک پررویی مزمن در خودروسازی‌ها هست و در حالی که ۸۰ هزار میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکارند و خودرو ۵۰ میلیونی را ۱۵۰ میلیون می فروشند و به ریش مردم می‌خندند و کک شان هم نمی‌گزد.با نرخ ارز ۳۰هزار تومان قیمت تمام شده پراید باید ۵۰ میلیون تومان باشد،‌ ما خودروسازی ها را ننر کرده‌ و به حمایت‌های بی‌دریغ و همه‌جانبه آنها را رها کرده‌ایم.فاصله بین قیمت تمام شده و قیمتی که به مردم فروخته می‌شود همگی دست یک عده ای رانت‌خوار می‌رود که همه از آنها می‌نالیم.خودروسازی‌های ما به حیاط خلوتی برای برخی جریان‌های‌سیاسی و مرکزی بدل شده‌اند که از هر طرف که نگاه می‌کنیم مرکز فساد و مرکز تامین مالی برخی جریان های سیاسی و ذینفعان بازدارنده رانت‌خوار هستند.

 

 

 

گفته می شود با به روزرسانی نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشورمان  شمار شهر‌های قرمز با افزایشی چشمگیر از ۱۵ به ۴۲ شهرستان افزایش یافت تا تهران، مشهد و ۸ مرکز استان دیگر کشورمان هم در وضعیت بحرانی قرار گیرند. اتفاقی که بی شک موجب افزایش شدیدتر و سریع‌تر شهر‌های قرمز در کشورمان خواهد شد.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفته به نظر من، خرید خدمت سربازی با این مبالغی که کمیسیون تلفیق بودجه مصوب کرده، طرحی کاریکاتوری است! چرا؟ چون اجرای این طرح، با این مبالغ سنگین حداقل ۲۵۰ میلیون تومان برای یک دیپلمه و حالا با تخفیف‌هایی برای تاهل و هر فرزند، در این شرایط بسیار سخت اقتصادی و تورم و گرانی، جوابگو نخواهد بود. اساسا علت فرار مشمولان دلیل اقتصادی دارد، یعنی اغلب پسران ما ترجیح می‌دهند غایب باشند و این دو سال را صرف اشتغال و درآمدزایی کنند. خرید و فروش سربازی دقیقا مصداق آن حکایت است که پرسیدند چرا مادرت را می‌فروشی؟ گفت رویش مبلغی می‌گذارم که کسی نتواند آن‌را بخرد!

 

 

گفته می شود سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص جرئیات نامه انتقادی سعید جلیلی در خصوص مذاکرات وین، گفت: مناسب است پاسخ این سوال را از خود ایشان بگیرید. پیشتر برخی رسانه ها گزارش داده بودند که سعید جلیلی گزارشی ۲۰۰صفحه‌ای علیه دور جدید مذاکرات نوشته و به رهبری ارسال کرده است. بر این اساس جلیلی روند حرکت تیم باقری‌کنی را به ضرر ایران دانسته است. جلیلی مدعی شده بود در شرایط فعلی نباید مذاکره کرد و صرفا باید امتیاز قابل اندازه‌گیری و بررسی از آمریکایی‌ها گرفت.

 

 

 

گفته می شود احمد زیدآبادی در واکنش به ادعایی درباره زایمان ۲۸۰ میلیونی همسر وزیر رئیسی در بیمارستان خصوصی نوشته کسی که از بیمارستان خصوصی استفاده می‌کند، به نفع قشر محروم عمل کرده است. وی در کانالش نوشت: گویا همسر یکی از وزیران دولت رئیسی برای زایمان، در بیمارستان خصوصی بستری شده و، چون نوزاد نارس بوده، به دلیل نگهداری او در دستگاه، هزینۀ بیمارستان بالا رفته ونهایتاً ۲۸۰ میلیون تومان هزینه روی دست وزیر گذاشته است. حالا برخی منتقدان، فضای رسانه‌ای را پر کرده‌اند از حمله به وزیر ناشناس که چرا او به رغم ادعای انقلابیگری، همسرش را در بیمارستان دولتی بستری نکرده است؟ اینکه یک فرد در هر مقامی، از امکانات دولتیِ سوبسیدار استفاده کند، بهتر است یا اینکه هزینۀ امور شخصی‌اش را از جیب خود بپردازد؟

 

 

گفته می شود فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی: هیچ بستگانی در رده‌های بالای نیروهای مسلح نداشته و ندارم. سرلشکر صالحی نه دایی من هستند و نه پدر همسر بنده.در موضوع شایعه درز اطلاعات یا جاسوسی، الحمدلله کشور چند سامانه اطلاعاتی قوی دارد که اگر رد جاسوسی زده شود، دیگر به جایگاه او نگاه نمی‌کنند.در مورد شایعه خانه و زمین، از همینجا اعلام می‌کنم که سازمان ثبت اسناد دقیق بررسی کند، هرجا چیزی بیش از آنچه یک سرباز باید داشته باشد، موجود بود، رسما اعلام شود، من یک خانه و یک ماشین معمولی دارم.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*