گفته می شود

گفته می شود مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه گفته پرونده دریافت رشوه حسین فریدون از شرکت کروز مفتوح است و هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است.اسم فریدون در پرونده کروز به عنوان متهم نیامده است.

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرده صحبت هایی که درمورد نمایندگان مجلس در اتاق بازرگانی زده شد شگفت آور بود، با فضاسازی به دنبال منصرف کردن نمایندگان از نظارت و تحقیق و تفحص هستند.مجلس جای سوال کردن است، بحث شفاف سازی باید در همه ارگان ها رعایت شود. براساس قانون اساسی، نمایندگان مجلس اجازه تحقیق و تفحص از تمام امور کشور را دارند.تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم به اوج خود رسیده، از ابتدای انقلاب تاکنون چنین سابقه ای در مجلس شورای اسلامی نبوده است.از اتاق بازرگانی سوال داریم که در سال های گذشته در حوزه صادرات چه کاری انجام داده‌اند؟

 

 

گفته می شود نماینده مردم اراک با بیان اینکه ملت ایران اهل مذاکره و گفت و گو هستند، گفته ایده توافق موقت مجهول است و زوایای آن برای ما مشخص نیست و نمی‌توان به چنین توافقی اعتماد کرد.

 

 

 

گفته می شود سید مهدی صدرالساداتی از فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام مدعی شده که دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر بخاطر شکایت مجدد سازمان اوقاف و امور خیریه از وی حکم به خلع لباس دائم روحانیت داده است.

 

گفته می شود هادی محمدی خبرنگار نزدیک به وزارت خارجه، روایتی از صادرکننده و زمان مجوز مذاکره با آمریکا منتشر کرده است.

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصلاح‌طلب وجود نامه سرگشاده رئیس دولت اصلاحات به مردم را تکذیب کرده و گفته اگر قرار باشد آقای خاتمی صحبتی انجام دهند در رسانه رسمی خودشان منتشر خواهند کرد

 

گفته می شود بر اساس اعداد مربوط به تورم در میان دهک‌های مختلف هزینه‌ای، فاصله تورمی دهک‌ها در این ماه به ۳.۶ واحد درصد رسید که نسبت به ماه قبل (۳.۴ واحد درصد) ۰.۲ واحد درصد افزایش داشته است.

 

 

 

گفته می شود روح الله ایزدخواه گفته ‏ثبت تذکر به رئیس جمهور و هفت وزیر اقتصادی در زمینه مداخلات غیرمسئولانه آقای علی آقامحمدی در سیاست‌های اقتصادی کشور که با رویکرد اقتصاد سرمایه داری رخ می‌دهد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*