گفته می شود

 

گفته می شود رییس کمیته بهزیستی و توانبخشی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل کمبود پزشک در کشور با انتقاد از اینکه توزیع پزشک و پرداخت حقوق و مزایا آن‌ها در کشور عادلانه نیست گفته در ده ماه گذشته ۳ هزار پزشک از کشور خارج شدند و هم اکنون ۴۰ هزار پزشک در کشور کار غیر پزشکی انجام می‌دهند.

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس در بارنامه دستخط در پاسخ به سوالی درباره حضور یک نماینده معتاد در مجلس گفته در دوره هشتم نماینده مجلسی داشتیم که اعتیاد داشت و تزریق می‌کرد! برای استخدام در هر شرکتی تست عدم اعتیاد می‌گیرند، چرا در مجلس تست اعتیاد نمی‌گیرند؟

 

گفته می شود «وزارت امر به معروف و نهی از منکر در کابل به رانندگان توصیه کتبی کرده که از پخش موسیقی خودداری کنند و زنان بی‌حجاب را سوار نکنند». طالبان در بیانیه‌ای که در رسانه‌های محلی منتشر شده است، اعلام کرد که «مسئولان وزارت ارشاد اسلامی در دیدار با نمایندگان آرایشگاه‌های مردانه شهر لشکرگاه مرکز استان هلمند کشور افغانستان توصیه کرده‌اند که از حالت دادن به موها و تراشیدن ریش‌ها خودداری کنند».

 

 

گفته می شود روز گذشته رییس اتحادیه بارفروشان مشهد از برگشت خوردن سیب زمینی های ایران از ترکمنستان خبر داد و گفت که این کشور واردات سیب زمینی ایران را به دلیل استفاده از سم چینی ممنوع کرده است. خبری که اظهار نظرهای متفاوتی را به دنبال داشت ولی هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا محموله های سیب زمینی ایران از ترکمنستان برگشت داده شده یا خیر؟

 

 

گفته می شود ساختمان بازسازی شده پلاسکو که در حال تحویل است، هنوز از نظر ایمنی تائید نشده است.

 

 

گفته می شود میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد سوسیالیستی جماهیر شوروی در سی‌اُمین سالگرد فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به یک رسانه روس گفت، امکان حفظ و نجات شوروی وجود داشت.

 

 

 

گفته می شود رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در واکنش به گرانی غیرقانونی تخم مرغ گفت: برای جلوگیری از ایجاد شک و شبهه و اثر روانی منفی در بازار لازم است که دولت رسما تکلیف مرغداران را مشخص و حذف یارانه ۴۲۰۰ از اول دی را تکذیب کند. در حالی که هنوز ارز ۴۲۰۰ تومانی نهاده‌های دامی حذف نشده، در پی اعلام اخبار غیررسمی تشکل‌های حوزه مرغ و دام در این باره، قیمت تخم مرغ طی دو سه روز اخیر غیرقانونی افزایش یافته است.

 

 

گفته می شود جوادکریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تمجید از دولت سیزدهم گفت: روابط و مناسبات ایران با کشورهای همسایه در ماه‌های اخیر در بهترین شرایط در سال‌های اخیر قرار دارد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*