گفته می شود

 

 

 

گفته می شود آیت ا… علم‌الهدی گفته که نظام صهیونیستی لاف گزافی را اعلام کرد و گفت قصد حمله به مراکز هسته‌ای ایران را داریم؛ صهیونیست‌ها اگر بخواهد این غلط را بکند نابودی خودشان را که چند سال دیگر است تسریع کرده و قطعا وجب به وجب اسرائیل زیر موشک قرار می‌گیرد.

 

 

گفته می شود بن‌بست اقتصادی در فوتبال باشگاهی ایران باعث شد، تیم‌های لیگ برتری برای تصاحب درآمدهای تبلیغات محیطی خود متحد شوند و حالا با پیوستن پرسپولیس به استقلال، فشار بر سازمان لیگ و فدراسیون برای بازگرداندن این حق به اوج رسیده

پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواسته که تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی را به عنوان یکی از منابع درآمدزایی به این باشگاه واگذار کند و به این ترتیب برای احقاق حق به رقیب خود استقلال پیوست و با آبی‌ها متحد شد.

این دو باشگاه پرهوادار ایران و آسیا اکنون سالانه کمتر از ۱۰ میلیارد تومان از این محل درآمد دارند که این مبلغ ناچیز با هیچ یک از نرخ های تورم اقتصاد ایران و افزایش نجومی هزینه تیمداری و دستمزد بازیکنان مطابقت ندارد.

 

گفته می شود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون عمومی علیه کرونا در کشور باعث شگفتی همه اندیشمندان شد، گفته در تیرماه فقط پنج میلیون دز واکسن علیه کرونا تزریق شده بود که امروز این رقم به ۷۹ میلیون دز رسیده که رکوردی جهانی است.

 

 

گفته می شود عباس عبدی در توییتی نوشته هدف حمله به آقای صافی؛ نقض استقلال‌خواهی مرجعیت و حوزه است و نشان می‌دهد آن آقایانی که مورد حمله قرار نمی‌گیرند هنوز به استقلال‌خواهی وارد نشده‌اند.

 

 

 

گفته می شود مرکز مدیریت حوزه های علمیه طی بیانیه ای تاکید کرده حوزه های علمیه ضمن دعوت همه نخبگان، سیاستمداران و اهالی رسانه و فرهنگ به همدلی و هم افزایی و تبعیت از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مسیر پرپیچ و خم گذر از مشکلات کشور، هرگونه تعرض به ساحت مرجعیت را محکوم کرده، از مسئولان محترم، و هم ارباب رسانه انتظار دارد زمینه های اینگونه اقدامات را بر طرف نمایند. در این روزها، واکنش ناروا و دور از انصاف نسبت به دیدار یکی از قله های علمی حوزه‌های علمیه و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(دامت برکاته) که سابقه ای درخشان و دیرین و پرافتخار در خدمت به اسلام عزیز و حوزه های علمیه و نظام اسلامی و مکتب جعفری داشته اند و از باب خیرخواهی و دلسوزی نسبت به وضعیت اقتصادی و فشارهای کمرشکن به مردم، کارگزاران نظام را به حل مشکلات اقتصادی و راه های آن توصیه کرده اند موجب تاسف و تاثر حوزه های علمیه می باشد.

 

 

گفته می شود بوکسور ایرانی که برای حضور در رقابت‌های جهانی همراه با تیم ملی ایران راهی ایتالیا شده بود، سر از آلمان در آورده و درخواست پناهندگی کرده است.

 

 

گفته می شود طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شده که با تصویب این طرح حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.

 

 

 

گفته می شود میخائیل اولیاوف سفیر روسیه در آژانس بین الملل انرژی اتمی در واکنشی مجدد به اظهارات امیرعبداللهیان گفت مگر مشکل پیش نویس های تهیه شده چیست؟ مذاکره کننده ارشد روسیه در گفتگوهای احیای برجام در توییتر نوشت: پیش نویس های ماه ژوئن، محصول تلاش جمعی است و نمی توان آن را به سطل آشغال پرتاب کرد. وی افزود: البته ایران این حق را دارد که نسبت به مواضعش تجدید نظر کند، اما توضیح هم باید بدهند. مگر مشکل پیش نویس ها [که در شش دور مذاکره تهیه شده] چیست؟ لازم به ذکر است که اولیانوف پیشتر گفته بود: ما به دیدگاه های او (امیرعبداللهیان) احترام می گذاریم، اما به نظر ما، هیچ بن بست در وین در کار نبود.ما باید از عناصر جدید احتمالی در موضع ایران آگاه شویم. گفتنی ست روز گذشته، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران اعلام کرد: ما نمی خواهیم از نقطه بن بست مذاکرات وین، وارد گفتگوها شویم؛ ولی در عین حال فرمتی که در وین شکل گرفته را قبول داریم.

 

 

 

گفته می شود پس از کشمکش های دیپلماتیک چند ماهه، علی باقری به بروکسل و مسکو سفر کرد تا بار دیگر مذاکرات برجامی از سر گرفته شود. تحرک دیپلماتیکی که مورد توجه گسترده بین المللی قرار گرفته و واکنش های مختلفی را در بر داشته است.

 

 

 

 

 

گفته می شود حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه خود در اینستاگرام نوشته در زمره عالمان بزرگی که در قید حیات اند، دو سه تن هستند که برای من نه تنها از جهت «علم و منزلت والای زعامت»، که از جهتی دیگر ارزشمند اند: «اینکه در حضورشان احساس آرامش می کنی » و حس می کنی که آنچه می گویند، هیچ ریشه ای در «منیت فردی یا محبت قبیله ای» ندارد. و اینکه وقتی از پیش ایشان برمی خیزی، احساس می کنی «به هم ریختگی های وجودی ات» نظام یافته است. هرگز از آنها «دعوت به نفس» نمی بینی. [و به تعبیر ما طلبه ها، سخنانشان «اصلِ مُثبِت» ندارد، یعنی نمی خواهند با لوازم سخن، فضیلتی برای خود ثابت کنند.] و یکی از آنها حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مد ظله العالی است. به جرأت می توان گفت که دین برای ایشان، فقط و فقط«دین خدا»است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*