گفته می شود

 

گفته می شود بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، متوسط قیمت کره پاستوریزه حیوانی در مناطق شهری، نسبت یک سال قبل حدود ۴٨ درصد افزایش داشته و از حدود هفت هزار و ۶۵۱ تومان در مهر ۱۳۹۹ به بیش از ۱۱ هزار و ۳۱۳ تومان تومان در شهریور امسال رسیده است. متوسط قیمت روغن مایع نیز افزایشی حدوداً ۷٢ درصدی را تجربه کرده است.

 

 

گفته می شود دیوان محاسبات کشور در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ کل اعلام کرده که سازمان صداوسیما مبلغی از درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به حساب خزانه داری کل کشور واریز نکرده است!

 

 

گفته می شود گوگل مدعی افزایش حملات سایبری توسط یک گروه هکر وابسته به ایران شده است. گوگل ادعا کرد یک گروه هکر که با نام آی‌پی‌تی ۳۵ شناخته می‌شود سال‌هاست با استفاده از بدافزارها به جاسوسی از کاربران پرداخته است.

هم چنین گوگل ادعا کرد که این گروه هکر حساب‌های کاربری خبرگزاری‌ها، دانشگاه‌ها و حوزه‌های سیاست خارجی و امنیت ملی آمریکا را هدف اقدامات و حملات خود قرار داده است‌.

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سفرهای استانی رئیس‌جمهور و در پاسخ به اینکه «این سفرها چه فایده‌ای برای مردم داشته یا می‌تواند داشته باشد؟» گفت: اینکه به عنوان یک مسئول به میان مردم می‌روند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها باشند فی‌نفسه قابل تقدیر است. اما اینکه این سفرها می‌تواند اثربخش و مفید باشد یا نه؟ به ساختار مدیریتی ما برمی‌گردد و همچنین به نوع مدیریتی که می‌خواهیم در آنجا اعمال کنیم مرتبط است.پزشکیان در رابطه با مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور که از زمان احمدی‌نژاد باب شد، خاطرنشان کرد: گاهی این مصوبات غیرعلمی است، مصوبات زمان احمدی نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم خیلی‌هایشان ممکن است اجرا نشوند چه برسد به این‌ها.

 

 

 

گفته می شود رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وضع فرهنگی شهر را نگران کننده دانست و گفته این امر با مبارزه با معلول حل نمی‌شود بلکه باید علت را مورد توجه قرار داد تا خود به خود معلول‌ها نیز مرتفع گردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*