گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفته در رابطه با چای دبش علیرغم اینکه تعدادی از نمایندگان از جمله شخص بنده در مجلس یازدهم خیلی در رابطه با آن صحبت کردیم ولی در نهایت لاپوشانی شد و کار نظارتی روی آن انجام نشد.

 

 

گفته می شود بر مبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی ـ چه مستقیم و چه غیرمستقیم ـ برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می‌توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفته متاسفانه برخی حرکت‌ها، رفتارها و اقدامات به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین لطماتی وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود.

 

 

گفته می شود یک کارشناس اقتصادی اظهار داشته آمارهای داخلی و رسمی کشور تمام واقعیت معیشت و سفره زندگی مردم را منعکس نمی‌کنند و بین آمارهای اقتصاد دستوری و بازار تفاوت فاحش وجود دارد، بنابراین موجبات خطای تحلیلی در گزارشات نهادهای بین‌المللی در داخل کشور می‌شود.

 

 

 

 

 

گفته می شود بانک مرکزی باید در گزارشی دقیق، آمار و ارقامی از دریافت کنندگان ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی منتشر کند تا مشخص شود، ۲۰ میلیارد دلار ۲۸۵۰۰ تومانی به چه شرکت و محصولی رسیده و در نهایت مردم ببینند که قیمت این کالا‌های وارداتی ثابت مانده یا خیر؟!

 

 

گفته می شود نماینده کارگران در شورایعالی کار، در انتقاد از صحبتهای وزیر کار برای تدوینِ لایحه‌ای درمورد تعیین دستمزدِ کارگران در مجلس و در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام سبب تعیینِ دستمزدی عادلانه می‌شود، گفته تعیین دستمزد عادلانه زمانی محقق می‌شود که تمام گروه‌های ذی‌‎نفع بتوانند در جلساتِ مزد اظهارنظر کنند و از قدرتِ برابر برخوردار باشند. ضمن اینکه دستمزد باید متناسب با قانون افزایش پیدا کند؛ یعنی با توجه به نرخ تورم و حداقل نیازهای خانوار کارگری باشد.

 

 

گفته می شود آمارهای ثبت احوال درخصوص فوت‌های ثبت‌شده در سال گذشته نشان می‌دهد تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان بوده است.

 

 

گفته می شود مهران مدیری در برنامه اسکار مقایسه‌های تلخی درباره کاهش شدید و سریع ارزش پول ملی داشت که هر مسئولی در چند دهه اخیر به ویژه مسئولین اقتصادی و روسای بانک مرکزی که نقش اصلی را در این فاجعه داشتند، باید از شنیدنش آب شوند.

 

 

 

گفته می شود عباس امیری‌فر از نزدیکان سابق محمود احمدی نژاد مدعی شده «به احمدی نژاد گفتم با هر کی میخوای دربیفت ولی آقا، رهبر و ولی فقیه توعه. احمدی نژاد گفت مشکل ما خود ایشونه!»

 

 

گفته می شود حملات وحشیانه و گسترده نظامیان ارتش اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه، منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران فلسطینی بی گناه شده و این جنایات کم سابقه به گونه‌ای بوده که زمینه را برای اعتراضات گسترده در آمریکا و اروپا به ویژه در دانشگاه‌های آن‌ها ایجاد کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*