گفته می شود

 

 

گفته می شود نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس  ضمن دفاع از تصمیم دادستان کشور در موضوع برگ سبز خودرو گفته نباید به زور برای درآمدزایی دفترخانه ها از جیب مردم پول در بیاوریم.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفته یکی‌ از دلایلی که این کشورها در این برهه زمانی به ما واکسن می‌دهند این است که اینها دیدند ایران توانایی تولید واکسن پیدا کرده و تا دو، سه ماه دیگر ایران حدود ۲۰ میلیون دُز واکسن تولید داخل خواهد داشت، با خودشان گفتند به اینها واکسن بدهیم تا نگذاریم خیلی در این زمینه جلو بروند و خودکفا شوند.

 

 

گفته می شود حداد عادل، در یک برنامه تلویزیونی، در واکنش به جوک‌هایی که مردم برای واژه‌سازی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی می‌سازند، گفته «این‌ها نوعی از طنز است. علت آن هم این است که نه به سیاست برمی‌خورد نه به مقدسات! البته نکته‌ دیگر هم این است که از همان‌ابتدا، برخی افراد، مخالف معادل‌سازی واژه بوده‌اند.

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفته در دیدار چند ساعته که از دوشنبه پایتخت تاجیکستان داشتم معتقدم برای رونق گردشگری بین دو کشور باید بزنیم زیر میز ایران هراسی.ضرغامی افزود: تا ایران هراسی دشمن خواسته بین کشورهای مختلف دنیا هست گردشگری ما رونق نخواهد گرفت.

 

 

گفته می شود نماینده مردم لنگرود در مجلس تاکید کرده متاسفانه عده ای سودجو، ماینرهای نسل اول از رده خارج شده چینی را به کشور وارد کرده که مصرف برق آن به مراتب بالاست.

 

 

گفته می شود احمد توکلی، رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس جمهور نسبت به انتصاب مدرس خیابانی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد و از ایشان خواست تا دولت در انتخاب این فرد تجدیدنظر کرده و وی را برکنار کند.

گفته می شود آژانس همکاری دفاعی وابسته به وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای اعلام کرده وزارت خارجه معامله نظامی خارجی با عربستان را برای ادامه خدمات حفظ و تعمیر فنی و واردات دستگاه‌های مناسب برای بالگردهای آمریکایی که ارتش عربستان از آن استفاده می‌کند، تصویب کرد. ارزش این معامله ۵۰۰ میلیون دلار است. پنتاگون اعلام کرد: توافق احتمالی در اهداف سیاست خارجی و امنیت ملی آمریکا در خاورمیانه نقش خواهد داشت.

 

 

 

گفته می شود آیت الله مکارم شیرازی در ددیار با وزیر اطلاعات مراقبت نسبت به نفوذ، بویژه در شهر مقدس قم را موضوع مهمی دانست و بیان کرد:خطر نفوذ در قم به ویژه با توجه به مرکزیت حوزه های علمیه، بیش از دیگر شهرهاست؛ دولت های خارجی برای نفوذ در دستگاه علما و دانشمندان و مراجع نقشه های مهمی دارند؛ در این خصوص واقعا باید هوشیار بود و در این زمینه وزارت اطلاعات باید به خوبی نقش آفرینی کند.

 

 

گفته می شود کاردینال کلیسای آشوری و کلدانی عراق قول داد در کمترین زمان ممکن به ایران سفر کند و احتمال داد که پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان نیز به ایران سفر کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*