گفته می شود

 

گفته می شود از مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر احتمالی ورزش نام برده شد اما رییس فعلی دیوان محاسبات هیچ واکنش مثبتی به این خبر و گمانه نشان نداد و حالا طی روزهای اخیر گفته شده که او به وزارت کار و رفاه خواهد رفت. آخوندی سخنگوی اسبق سازمان تربیت بدنی هم با توجه به رای بالا در انتخابات شورای شهر روی مباحث پایتخت متمرکز شده است

 

 

گفته می شود کوبا در پی اعتراضات کم سابقه در این کشور، دسترسی به سایتهای شبکه اجتماعی را مسدود کرده است. شرکت مانیتورینگ اینترنت خصوصی “نت بلاکس” اعلام کرد دسترسی به سایتهای شبکه اجتماعی و پیام رسان مانند فیس بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و تلگرام در کوبا مختل یا به طور کامل مسدود شده است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس از رد بخشنامه جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درباره افزایش حقوق مدیران در هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس خبر داد.

 

 

گفته می شود برخی داوطلبان کنکور درخواست دارند تا به طور شفاف تمام سؤالات مطرح شده در کنکور سراسری بررسی شود؛ یکی از این کنکوری‌ها گفت: وقتی از ۱۰۵ سؤال، ۴۲ سؤال ایراد دارد، از تمام سؤالات، چند سؤال ایراد دارد؟!

 

گفته می شود معاون ساماندهی امور جوانان با ابراز ابراز نگرانی از سرنوشتِ فرزندان حاصل از ازدواج سفید گفت: یکی از آسیب‌هایی که وجود دارد، سرنوشت فرزندان ناشی از این نوع روابط است که ناخودآگاه هم ممکن است به وجود بیاید. این کودکان چه سرنوشتی خواهند داشت؟ آنها بالاخره قرار است در آینده در مدرسه ثبت‌نام شوند و شناسنامه می‌خواهند، در حالی که ثبت رسمی نشده‌اند.

 

گفته می شود برخی با لابی، برخی با ژست پیشنهاد، برخی با ابزار رسانه و برخی با سوءاستفاده از حق قانونی خود در رأی اعتماد به وزرا در مسیر اعمال فشار بر ابراهیم رئیسی برای به کارگیری فرد دلخواه خود هستند.

 

 

 

گفته می شود میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در کمیسیون مشترک برجام، می‌گوید ۹۰ درصد از مسیر توافق هسته‌ای طی شده و احتمالا تحریم‌های اساسی آمریکا علیه ایران از ماه آینده، اوت، برداشته می‌شود.

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده کشورش آماده هفتمین دور مذاکرات وین است و به محض تعیین تاریخ، نماینده ویژه آمریکا و هیات مربوطه آماده بازگشت به وین هستند.

 

 

گفته می شود حسین انتظامی در مطلبی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشته یکی از خبرنگاران صدا وسیما پرسید کدام دستگاه‌ها از قانون فراری‌اند و به سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات نپیوسته‌اند؟ گفتم مرا از ذکر اسامی معذور بدارید، چون در https://iranfoia.ir هست. اصرار فرمود که مثلا؟ پاسخ دادم: سازمان صدا و سیما! وی پیش از این با اشاره به این که روند اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات رشد داشته اما هنوز راضی‌کننده نیست، در توییتر نوشته بود: بعضی پاسخ‌ها نامربوط است. دستگاه‌های متعددی به ویژه آنهاکه فعالیت گسترده اقتصادی دارند، هنوز به https://iranfoia.ir نپیوسته‌اند تا در معرض پاسخگویی اجباری قرار گیرند. فشار افکار عمومی را می‌طلبد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفته می شود «سعد السعدی» عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل الحق» تأکید کرد، «گروه های مقاومت عراق، پایان آتش‌بس با آمریکا را اعلام کردند.» وی با بیان اینکه هیچ آتش‌بسی با آمریکا در کار نیست، خاطرنشان کرد، مقاومت به جنگ مستقیم برای مقابله با آمریکای اشغالگر ادامه می‌دهد تا نیروهای این کشور از عراق خارج شوند.

 

 

 

گفته می شود وزیر خارجه ژاپن اعلام کرده که دولت این کشور ۲.۹ میلیون دز واکسن آسترازنکا ساخت این کشور را در قالب کواکس به ایران اهدا می کند.

«توشیمیتسو موتگی» روز سه شنبه اعلام کرده در مجموع ۱۱ میلیون دز واکسن آسترازنکا ساخت ژاپن را از طریق کواکس به کشورهای مختلف اهدا می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*