گفته می شود /

 

۳۶ نماینده مجلس شورای اسلامی، طرحی را امضا کردند که به موجب آن، مذاکره مسئولان و مقامات مشروط به مجوز پارلمان خواهد شد؛ طرحی که به نظر می‌رسد با جرم‌انگاری به دنبال بازگشت مجلس به راس امور و جلوگیری از تکرار اشتباهات موافقت‌نامه برجام است.

 

گفته می شود ۲۳۰ نفر از گزینه‌های پیشنهادی به «سامانه معرفی مدیران» را وزرای سابق، معاونان پیشین ریاست جمهوری و معادل آن تشکیل می‌دهند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشته دولت سیزدهم باید دولتی انقلابی، منسجم، مکتبی، ولایی و جوانگرا باشد، نه به‌سان یک شرکت تعاونی که افرادی از هر گروه براساس سهم در آن حضور داشته باشند! موضوع سهم خواهی از دولت آینده شدیدا محکوم است.

 

 

 

گفته می شود در جریان پخش تلویزیونی فینال مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ که بین دو تیم انگلستان و ایتالیا برگزار شد، برای مخاطبان ایرانی اتفاق عجیبی افتاد؛ اتفاقی که نشان داد، بحث سانسور صحنه‌های شادی در مسابقه‌های ورزشی خارجی، همچنان به شکل سنتی و ابتدایی خود باقی است و همچنان موقعیت‌های عجیب، بعضا کاریکاتوری و قاعدتا آزاردهنده را برای مخاطبان رقم می‌زند.

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های عراقی در نخستین ساعات دوشنبه از حمله به کاروان های لجستیکی آمریکا در بصره (جنوب)، بابل (مرکز) و الدیوانیه (جنوب) عراق خبر دادند. گروه «سرایا اولیا دم» حمله به کاروان نیروهای آمریکایی در استان بصره و در نزدیکی گذرگاه «جریشان» را که تحت کنترل شرکت‌های امنیتی خارجی است، بر عهده گرفته است.

 

گفته می شود وزارت کشور عراق بیانیه‌ای درباره انفجار دکل‌های برق این کشور منتشر کرد. این وزارتخانه در بیانیه خود آورده است: در هفت  ماه گذشته، ۱۶۰ دکل و ۵۴ خط انتقال برق در عراق منفجر شده است.

 

 

 

 

گفته می شود سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مجازی با جمعی از جوانان و فعالان انقلابی استان خوزستان، گفته آنچه از ادامه فعالیت دولت سایه انتظار می‌رود این است که این حرکت، حرکتی فراگیر، عمومی و فراتر از تکیه به چند نفر باشد.

وی با بیان اینکه درک و پیگیری مسائلی که مردم به آن متبلا هستند، در اولویت فعالیت‌های دولت سایه قرار دارد، خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند که فعالیت‌های دولت سایه در استان‌های مختلف، در راستای پیگیری و تحقق مطالبات آنهاست. آن‌ها باید احساس کنند مسائل‌شان از سوی جوانانی از همان استان به خوبی فهمیده می‌شود و به خوبی نیز دنبال می‌شود.

 

گفته می شود سفیر ایران در روسیه با گلایه از اینکه بیشتر تجار ایران در روسیه در سطوح کوچک فعالیت دارند، این امر را برای کار با بازار بزرگ روسیه نامناسب عنوان و خاطرنشان کرد: باید در داخل کشور مرجعی وجود داشته باشد که توان تجار ایران را در روسیه تجمیع کند.

 

 

گفته می شود چندی پیش حسین قدیانی از نویسندگان سابق روزنامه کیهان در یادداشتی به نقد برخی مواضع مرحوم آیت الله مصباح یزدی و حامیانش پرداخت. شریعتمداری در پاسخ نوشته شما چگونه به خودتان اجازه می‌دهید، اذعان و تاکید صدها عالم دین شناس و فرهیخته را که جایگاه برجسته علمی و انقلابی حضرت ایشان را ستوده‌اند، نادیده بگیرید و نظر خودتان را که می دانید به لحاظ علمی و اسلام شناسی با آنان حتی قابل مقایسه هم نیست از نظر آنها برتر بدانید؟! حسین آقایی که برایم عزیز بوده‌ای و انشاءالله با جبران گناه بزرگی که مرتکب شد‌ه‌ای همچنان عزیز باشی، جنابعالی در نوشته های خود، بی‌وقفه به پدر بزرگوار و شهیدتان که مانند سایر شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند استناد کرده و می‌کنید ولی باید به این نکته بدیهی نیز توجه داشته باشید که مکتب شهدا و از جمله پدر بزرگوار شما، معیار و ملاک های شناخته شده ای دارد و شما فقط هنگامی می توانید و باید به آن عزیز شهید و اینکه فرزند ایشان هستید، استناد و افتخار کنید که در راه و مسیر آن عزیز گام بردارید و در غیر این صورت فقط فرزند جسمانی آن شهید بزرگوار هستید و نه فرزند روحانی و ایدئولوژیک ایشان!

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*