گفته می شود

 

گفته می شود معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم توجه به ترکیب جنسیتی جمعیت کشور، گفته طبق پایش اخیر ما یکی از مشکلات کشور بحث جنسیت جمعیت است. به طور میانگین از هر ۱۲۲ مرد متقاضی ازدواج تنها ۱۰۰ خانم آماده ازدواج، انتخاب و تشکیل زندگی داریم که خود آمار قابل توجهی است و تاثیر بدی بر آمارهای ازدواج می‌گذارد.

 

گفته می شود  فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه در توئیتر خود اعلام کرده که شمار جمعیت بالای ۱۸ سال که اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند به ۶۰ درصد رسیده است.

 

گفته می شود همایون سامه‌یح نماینده مجلس یازدهم و عضو کمیسیون بهداشت مجلس درباره کافی نبودن میزان تولیدات واکسن داخلی بیان کرده آن چیزی که درباره واکسن برکت دیده‌ام این است که به سرعت کار در حال پیشرفت است، دستگاه و لوازم آن برای تولید ۱۰ میلیون دز خریداری شده است اما اینکه چرا یک بخشی از آن خراب شده، نمی‌دانم؛ چرا این به صورت گسترده استفاده نمی‌شود؟ نمی‌دانم؛ چرا اینکه گفته بودند سه میلیون دز، اما اکنون می‌گویند دو و نیم میلیون دز و اینکه آیا هست یا نیست را نیز نمی‌دانم. اما از نزدیک کارخانه تولید برکت را دیدم که اگر راه اندازی شود، جوابگوی کشور است. وی درباره ادعای کوبا مبنی بر اینکه با ایران واکسن مشترکی نداشته و تنها تعدادی واکسن برای انجام تست بالینی به ایران داده است، گفت: اگر واقعاً درست باشد، کسانی که مدعی بوده‌اند باید پاسخگو باشند و محاکمه شوند. هر کسی در این زمینه بخواهد از روی صلاح یا به هر دلیل دیگری دروغ بگوید، باید جوابگو باشد. ما نمی‌توانیم فقط با دروغ گفتن به مردم، آن‌ها را امیدوار کنیم. آن چه به ما گفتند این است که ما مشترک با کوبا در حال ساخت واکسن کرونا هستیم.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی گروه طالبان گفته که این گروه از سرمایه گذاری چین در بازسازی افغانستان استقبال می‌کند و ایمنی سرمایه‌گذاران و کارگران را تضمین خواهد کرد.

 

گفته می شود عباس عبدی در پاسخ به این که «به نظر شما دولت و رئیس جمهور آتی که در انتخابات مخالفت خود با فیلتر را اعلام کرده بودند در مقابل این طرح که حامیان سرسختی هم در مجلس دارد چه اقدامی می کنند و چگونه آن را مدیریت خواهند کرد؟» گفته فکر می کنم آقای رئیسی مطابق قول هایی که داده بود قاعدتا باید با این کار مخالفت کند. شاید آنها در فاصله آمدن دولت می خواهند این کار را انجام بدهند که ایشان هم بگوید من رئیس جمهور نیستم و ضرورتی ندارد که موضع بگیرند. در حالی که این درست نیست و ایشان همین الآن هم باید موضع گیری داشته باشد و انتظار می رود که این کار را انجام بدهد و اگر انجام ندهد به معنای نقض قول و قرارهای اعلام شده است. اگر هم مخالفت کنند مطمئن هستم از پس مجلس برخواهد آمد.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی سازمان غذا و دارو گفته در روزهای آینده، تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۵۰ سال در سیستان و بلوچستان به عنوان اولین استان کشور انجام خواهد شد.

 

 

گفته می شود شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه قضاوت علیرضا فغانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جام حذفی گفته از آقای فغانی که افتخار کشور است، خواسته‌ایم تا در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی استفاده کنیم و اگر مشکلی نباشد، این اتفاق خواهد افتاد. علیرضا فغانی درباره حضورش در ایران برای قضاوت در بازی‌ دربی یک چهارم نهایی جام حذفی و دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: ما برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در تایلند حضور داشتیم. قرار است با توجه به هماهنگی‌هایی که از قبل شده، در فرصت مناسب در ایران حضور پیدا کنم. وی افزود: صحبت برای قضاوت در بازی خاصی نشده است؛ اما هر بازی که نیاز بوده و مدنظرشان باشد و همینطور در چند بازی هفته‌های پایانی در خدمت‌ خواهم بود.

 

 

گفته می شود امام جمعه مشهد گفته نظام ما مردم پایه است و مشکلات را مردم باید حل کنند و برای حل مشکل قطع برق نیز مردم باید مصرف آن را در خانه، مغازه و فروشگاهها مدیریت کنند و همگان را به کاهش مصرف برق دعوت کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*