گفته می شود

 

 

گفته می شود ترقی با اشاره به میزان آرای ریخته شده به صندوق در انتخابات ۱۴۰۰ با نام محمود احمدی‌نژاد، گفت: حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار رای با نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات اخیر به صندوق ریخته شد که البته با توجه به‌عدم وجود ایشان به عنوان کاندیدا، به عنوان آرای باطله منظور شد.

 

 

 

گفته می شود هاشمی‌طبا با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به شورای نگهبان مبنی بر جبران جفا به برخی از کاندیداها در روند بررسی صلاحیت‌ها گفته شورای نگهبان در مقابل تذکر رهبری بر مصداق «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم!» رفتار کرد.

 

 

 

گفته می شود مقایسه آماری میزان مشارکت استانی در انتخابات سال ۹۶ و ۱۴۰۰ نشان می دهد بیشترین افت مشارکت در استان های بوشهر و تهران رخ داده است.

 

 

گفته می شود از شروع کار دولت یازدهم و طی ۸ سال گذشته، پراید ۷ برابر، سمند ۸ برابر، تندر ۹ برابر و خودرو‌های خارجی نزدیک به هزار درصد گران‌تر شده اند!

 

 

گفته می شودیک نهاد آمریکایی با اشاره به جوانب مختلف گسترش همکاری ها میان ایران و چین، این همکاری را در تقابل با نظام بین‌المللی تحت رهبری آمریکا دانست.

 

 

 

 

گفته می شود بر اساس آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی در کشورمان، شاهد گسترش مناطق قرمز از جنوب به مرکز و شمال کشور هستیم تا جایی که بر اساس اطلاعیه امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، شمار شهرهای قرمز از ۳۲ شهر به ۶۳ شهر رسیده و به رغم اضافه شدن ۳۱ شهر نارنجی به شهرهای قرمز، بر شمار شهرهای نارنجی نیز افزوده شده است.

 

گفته می شود نماینده مجلس یازدهم دو موضوع حذف یک جریان سیاسی از صحنه انتخابات و قدرت و نیز طرح مجلس پیرامون فضای مجازی و مجازات استفاده‌کنندگان از فیلترشکن‌ها را بررسی و آنها را بی‌ثمر و بدون نتیجه عنوان کرد. وی درباره طرح مجلس درباره فضای مجازی و مجازات خاطیان اظهار داشت: چنین طرحی نمی‌تواند در جامعه برد داشته باشد، خیلی وقت‌ها خیلی از چیزهایی را که از اول انکار و رد می‌کردیم یا تایید نمی‌کردیم، خودبه خود آمده و ما را زیر پای خودش له کرده و برده است. پزشکیان با بیان اینکه با رادیو، حمام،‌ ویدیو و هر چیز تازه‌ای مخالفت کردیم، گفت: این به هیچ جایی نمی‌رسد.

 

گفته می شود رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفته «با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله بهروز وثوقی برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند و بستر بازگشت آنها مهیا شده است.»

 

 

 

 

گفته می شود سیدابراهیم رییسی در کنار به کارگیری چهره‌های نام آشنا و صاحب تجربه در چند وزارتخانه کلیدی، نگاهی ویژه به حضور چهره‌های جدید، اما با کارنامه در کابینه خود دارد تا شعار دولت فراجناحی و جوان در گام دوم انقلاب نیز تحقق یابد. وزارتخانه‌های نفت، اقتصاد، نیرو، صمت و امورخارجه، در کنار پست معاون اولی و رییس بانک مرکزی تعیین کننده هستند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*