حوادث/ زایمان عجیب یک زن بعد مرگش داخل تابوت!

زایمان عجیب یک زن بعد مرگش داخل تابوت!

زن باردار در ماه نهم به دلیل مشکل تنفسی ناگهان دچار ایست قلبی شد و قبل از تولد نوزادش از دنیا رفت اما چند روز بعد در مراسم خاکسپاری اتفاق باورنکردنی رخ داد.
تابوت
مرگ غم انگیز مادر جوان باردار به همراه نوزاد داخل شکمش اندوهی بزرگ برای خانواده‌ی او به همراه داشت چرا که این زن جوان فرصت بدنیا آوردن نوزادش را پیدا نکرد و فرشته‌ی کوچک درون خود را نیز با خود به دنیای ابدی برد. اتفاقی عجیب و غیرقابل باور کارکنان مسئول خاکسپاری را شوکه کرد، نوزاد تازه متولد شده کنار جسد زنی که هنگام فوت باردار بود برای آن‌ها باورکردنی نبود.
زنی که هنگام فوت ۹ ماهه باردار بود چند روز بعد از فوتش نوزادی را که در شکم داشت زایمان کرد، این اتفاق به هیچ وجه باورکردنی نبود، اما حقیقت داشت. کارکنان مسئول در مراسم خاکسپاری نوزاد تازه به دنیا آمده را داخل تابوت دیدند و متوجه شدند که این زن باردار بعد از مرگش زایمان کرده است.
“نومولسو نوماسونوت ” اهل روستایی در جنوب آفریقا مادر ۵ فرزند در سن ۳۳ سالگی و در ماه آخر بارداری اش بر اثر مشکل ناگهانی تنفسی فوت کرد و بعد از تایید مرگش توسط پزشک برای مراسم ترحیم داخل تابوت مخصوص قرار گرفت.
جسد مادر باردار به دلیل آماده نبودن شرایط بلافاصله بعد از مرگ خاکسپاری نشد و ۱۰ روز بعد زمانی که کارکنان مراسم خاکسپاری تابوت او را برای مراسم حمل می‌کردند قبل از انجام مراسمی خاص که باید برای انجامش تابوت باز می‌شد متوجه ماجرای عجیب این زن شدند، بله نوزاد داخل رحم متولد شده بود، اما چطور؟ کسی نمی‌دانست.
مسئول خاکسپاری گفت: زمانی که تابوت را باز کردیم با صحنه‌ای باورنکردنی روبرو شدیم نوزادی کنار جسد زن بود، نوزادی که او هم مرده بود، ولی مطمئن هستیم زمانی که جسد مادر را داخل تابوت می‌گذاشتیم او باردار بود و هیچ نوزادی کنارش نبود.
وضعیت نوزاد و تازگی خون اطراف او نشان می‌داد که تازه به دنیا آمده است و مطمئنا ۱۰ روز پیش که مادرش فوت کرد هنوز متولد نشده بود.

دوئل عاشقانه جان پسر ۱۳ ساله را گرفت

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از قتل پسر ۱۳ ساله در درگیری ۲ جوان در منطقه تجریش خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماجرای درگیری ۳ جوان در خیابان وطن پور به پلیس مخابره شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل درگیری اطلاع پیدا کردند که ۲ پسر ۱۶ ساله با یک پسر ۱۳ ساله درگیر شده‌اند و ۲ پسر نوجوان در این درگیری باعث زمین‌گیر شدن پسر نوجوان شده و در حالیکه پسر ۱۳ ساله نیمه جان روی زمین افتاده بود ۲ پسر نوجوان پا به فرار گذاشتند که در این راستا پسر نوجوان به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرهنگ کالوسی ادامه داد: پسر نوجوان در بیمارستان به کام مرگ فرو می‌رود و این در حالی بود که تحقیقات برای دستگیری عاملان این نزاع دسته جمعی ادامه داشت و مشخص شد یکی از ۲ نوجوان دستش را دور گردن پسر ۱۳ ساله انداخته تا او را به زمین بیندازند و همین ضربه باعث مرگ وی شده است.

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در تحقیقات مشخص شد که در درگیری ۳ پسر نوجوان یک دختر ۱۷ ساله حضور داشته و درگیری بر سر این دختر جوان بوده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: ضمن هماهنگی‌هاییکه با مقام قضایی صورت گرفت مخفیگاه ۲ پسر نوجوان و دختر جوان در تهران مورد شناسایی قرار گرفت که در ادامه ماموران در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری دختر جوان و یکی از ۲ پسر حاضر در صحنه درگیری بازداشت شد.

سرهنگ کالوسی گفت: دختر و پسر نوجوان به مراجع قضایی معرفی شده و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

 

 

 

 

بزرگ‌ترین قمارخانه شمال تهران منهدم شد

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت گفت: گردانندگان اصلی بزرگ‌ترین قمارخانه شمال تهران دستگیر شدند.

                                                   بزرگ‌ترین قمارخانه شمال تهران منهدم شد                                        

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حاج احمد میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد افراد متعدد و احساس ناامنی از حضور این افراد در محلات شمال تهران برای شهروندان، پرونده‌ای تشکیل شد و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش چندماهه پلیس امنیت اخلاقی و انجام تحقیقات میدانی، پس از اخذ مجوزهای قضایی عملیات دستگیری این افراد اجرا شد و در این رابطه ۱۰ نفر از گردانندگان این قمارخانه بزرگ در یکی از محلات شمال تهران دستگیر شدند.

سرهنگ میرزایی با بیان اینکه افراد برای شرکت در هر جلسه قمارشان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به عنوان ورودی پرداخت می‌کردند، بیان کرد: گردش مالی این مرکز قمار بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: سرکردگان این قمارخانه از اوباش سابقه‌دار در حوزه ایجاد نزاع و قلدری در ملأ عام هستند که در حال حاضر پرونده این افراد پس از بررسی‌های انتظامی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ قمارخانه فعال در پایتخت شناسایی شده است، اظهار کرد: در راستای برخورد با اینگونه اعمال و شناسایی افراد قمارباز و کسانی که اقدام به برهم زدن نظم اخلاقی جامعه می‌کنند، با هیچ احدی تعارف نداشته و پلیس به عنوان رکن برقراری امنیت در جامعه عملیات‌های خود را در این رابطه اجرا می‌کند.

به گفته سرهنگ میرزایی، شهروندان در صورت در اختیار داشتن مستندات و موضوعات مشابه در خصوص فعالیت قمارخانه‌ها و سایر موضوعات غیر اخلاقی، به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا ما ورود کنیم.

 

 

 

 

یک مرد جلوی شورای حل اختلاف به همسرش شلیک کرد

یک زن مقابل ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان جیرفت هدف شلیک گلوله شوهرش قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت.

                                                   یک مرد جلوی شورای حل اختلاف به همسرش شلیک کرد                                       به گزارش ایرنا، حاضران در محل، فرد شلیک‌کننده را همسر یا همسر سابق زن معرفی کردند که با وی اختلاف خانوادگی داشته است. یکی از حاضران در صحنه حادثه توضیح داد: مردی که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت، با اسلحه به زن شلیک کرد.

این شهروند افزود: این شخص ۲ تیر به همسرش شلیک کرد و زن سپس به بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی جیرفت با تشریح ابعاد حادثه شلیک به این زن گفت: همدست ضارب (فرد شلیک‌کننده) دستگیر شده و ضارب هم تحت تعقیب است.

وی ادامه داد: ساعت ۱۰ امروز (دوشنبه ۷ تیر) به دنبال اختلاف خانوادگی یک زوج، حادثه تیراندازی به یک زن در مجاور شورای حل اختلاف رخ داد.

فرمانده انتظامی جیرفت افزود: در این حادثه ضارب (تیرانداز) پس از ورود همسر خود به داخل محوطه شورای حل اختلاف، با اسلحه ساچمه‌ای به وی شلیک و او را مجروح کرد.‌

سرهنگ محمدرضایی با بیان اینکه ضارب و همدست وی بلافاصله از محل حادثه متواری شدند، بیان کرد: خانم مجروح بلافاصله توسط مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت منتقل شد و هم‌اکنون در بخش جراحی است.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: پس از کسب اطلاعات پلیسی هویت شخص ضارب و همدست وی که باجناقش بوده مشخص و تلاش برای دستگیری این افراد آغاز شد.

وی افزود: همدست ضارب در همین مدت‌زمان دستگیر شد و تلاش برای دستگیری ضارب نیز همچنان ادامه دارد.

محمدرضایی تصریح کرد: براساس بررسی‌های اولیه اختلاف این زوج برای حضانت بچه بوده است.

وی به برخی مطالب منتشرشده در فضای مجازی درخصوص فوت خانمی که مورد شلیک قرار گرفته اشاره و تاکید کرد: خانم مجروح تحت درمان است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*