گفته می شود /

 

 

گفته می شود فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به مقامات آمریکایی گفته اگر کمبود واکسن دارید، حاضر هستیم که به شما کمک کنیم.

 

 

گفته می شود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، بررسی طرح در مورد فضای مجازی و پیام رسان ها را تایید کرده است. علی نیک زاد در واکنش به خبرهای منتشره در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی در رسانه‌ها گفته این طرح اکنون در حال بررسی بوده و هنوز به قانون تبدیل نشده است.وی تصریح کرد: در صورت ارائه این طرح به صحن علنی، ما مدافع حقوق مردم بوده و قانونی مغایر با منافع مردم را تصویب نخواهیم کرد.

 

 

گفته می شود عبدالرضا داوری، مشاور رسانه ای پیشین «محمود احمدی نژاد» که طی ماه های گذشته با تغییر مسیر دادنش و جدا کردن راهش از احمدی نژاد بارها ادعا و افشاگری های عجیبی را مطرح کرده است، این بار درباره برکناری «غلامحسین محسنی اژه ای» از وزارت اطلاعات نوشته کمتر گفته شده که غلامحسین محسنی اژه‌ای، وزیر اطلاعات دولت نهم، در سوم مرداد ۱۳۸۸ به دلیل مخالفت با پخش اعترافات بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات در تلویزیون، به دستور محمود احمدی نژاد از کار برکنار شد.

 

 

 

گفته می شود مصطفی معین، وزیر اسبق علوم، با انتشار عکس و متنی در اینستاگرام اظهارات اخیر یک مقام دولتی در توئیتر را به باد انتقاد گرفته و نوشته «پفیوز» در فرهنگ دهخدا به معنی «سست و ضعیف و بیکاره و پخمه» است! حال باید دید که آیا کاربرد این واژه، شایسته چه کسانی است، مردم بی‌پناه و غیرمصون در برابر پاندمی کووید-۱۹ یا مدیرانی که غیر از بی‌کفایتی و ضعف مدیریت، اندوخته دیگری جز توهم دانایی، بی‌ادبی، طلبکاری از مردم، تبختر و تملق چیزی در بساط ندارند! تاکنون فقط ۱/۲ درصد از مردم ایران دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و مصونیت یافته‌اند در صورتی که میانگین جهانی آن به ۱۷/۲ درصد رسیده است

 

 

گفته می شود علی صوفی با بیان این که هریک از وزارت‌خانه‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای دارند، اظهار کرده مهم‌ترین وزارت‌خانه‌ای که باید بسیار به آن توجه کرد، وزارت امور خارجه است، چون اگر بخواهند از یک چهره وابسته به جریان تندرو استفاده کنند، قطعاً هیچ امیدی هم به تعامل با دنیا و حل مشکلات ما وجود وجود نخواهد داشت و این‌گونه آقای رئیسی هم فرصت خودش را از دست خواهد داد. صوفی ادامه داد: وزارت‌خانه بعدی که بسیار حائز اهمیت است، وزارت کشور است که در استان‌ها هم می‌تواند آرامش ایجاد کند هم می‌تواند از نظر اجتماعی فضای ملتهبی را به وجود بیاورد به طوری که ما هر روز در گوشه و کنار کشور شاهد التهاب باشیم؛ از همین رو معتقدم اینجا هم اگر از یک شخصیت متعادلی استفاده نشود، به زیان کشور خواهد بود.

 

 

گفته می شود قاضی‌زاده هاشمی گفته «سلیمی نمین پیش‌بینی کرده بود که انصراف می‌دهم، حالا که تا آخر ماندم شایعه‌ می‌سازد که با پیش‌گوها در ارتباط بودم!»وی افزود: از افرادی که مدعی پژوهشگری هستند انتظار می رود براساس مدارک و مستندات صحبت کنند نه براساس ذهنیات.به گفته قاضی زاده هاشمی، اکنون که پیش بینی ایشان مبنی بر انصراف بنده در ایام انتخابات درست درنیامده بجای پاسخگویی، اقدام به انتشار شایعات بی اساس و مضحک میکنند اینجانب ضمن تکذیب قطعی موارد مطرح توسط آقای سلیمی نمین، ایشان و همه ی دلسوزان را به اخلاق و تقوا توصیه میکنم و حق برخورد قانونی با ایشان را برای خود محفوظ می دانم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*